mulla on seksisuhde naimisissa olevan miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja se kauniimpi..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole suhdetta ei. Pari kertaa, eräissä häissä ja kerran kesäjuhlissa tuli langettua ja annettua muulle kuin omalle miehelle. Jessus miten pelkäsin pitkät ajat niiden juttujen jälkeen. Ei mies nyt tappanut olisi, mutta huuto olisi ollut hirveä. Ja saattaa olla, että olisin joutunut lähtemään kävelemään. Olen semmoinen taipuvainen tuommoiseen. Ajatukset nyt ainakin.

Tää alkaa nykyään olla "muoti-ilmiö"...

Ei ole ensimmäinen varattu, joka seksisuhdetta on vailla. Tiedän monta, mutta en ole heihin langennut, paitsi noin 10v sitten oli seksisuhde naimisissa olevan kanssa, joka edelleen on minuun yhteydessä ja haluaa jatkaa, mihin 10v sitten jäätiin....

Nämä kummatkin varatut on juuri näitä "unelma" aviomiehiä, isiä lapsilleen, unelma vävyjä, joista ei ikinä uskoisi, että käy vieraissa..

Minullakin on suhde kunnollisen naimisissa olevan perheenisän kanssa. Itsekin olen perheellinen vaimo. Koska emme omissa liitoissamme saa seksiä juuri lainkaan, niin tämä suhde on paikannut sitä vajetta ja toiminut erittäin hyvin.

On ollut, mutta se ei ollut seksisuhde...Vaan rakkaussuhde. Seksiä ei pahemmin ollut...Sellainen on paljon pahempi juttu.

Toisen kerran oli, kun en tiennyt, että tyyppi oli varattu. Sain tietää, kun avopuolisonsa soitti ja kyseli, että onko meillä jotakin. Kurja juttu. Jos olisin tiennyt tuon, en olisi tyypin kanssa mitään touhunnut. Ei siitä mitään tyydytystä tullut, inhottava olo vaan.

Yhteistyössä