Mulla on suuret ongelmat.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Huomenna hammaslääkäri :x

Noh, enste mie jo ajattelin että joudun siirtää sitä aikaa kun mietin etten saa ketään lasta vahtimaan. Noh, nyt noita babysittereitä on lupautunut 2 kappaletta, pitäisköhän perua toinen vai antaa niiden tulla kaksistaan pojalle seuraksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Siis juu: kyllä kertakaikkiaan on niin hankala tilanne, ettei tiedä mitä sanois :saint:

No kyllä tässä oikeasti joku mättää, ku mun on pitänyt jo pari päivää soittaa toiselle ettei tarttekaan enkä moo vieläkään saanut soitettua :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Voih en osaa auttaa kun mulla ei oo ikinä ollu sellasta ongelmaa et olis ollu liikaa hoitajia tyrkyllä tai siis niitä ei oo ollu ollenkaa :/
Kiva ongelma sulla :)

Pakko myöntää, että mä vähäisen vaan nautiskelen tästä.
Taitaa olla eka kerta sitten vauva-kuukausien, kun tarttee jonku hetkeksi vahtimaan.. en ois uskonut, että saan 2 jotka ois tulossa :D

Alkuperäinen kirjoittaja monitoimityökalu:
Sait sitten jo kahvit? :D
Laita toinen hoitaja tänne meidän lapsille, niin mä pääsen pedikyyriin :saint:

Kyllä sain, päivä alkaa hymyillä B)
Joo, mä soitan ja kysyn et kumpi haluaa muualle vahdiksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Siis juu: kyllä kertakaikkiaan on niin hankala tilanne, ettei tiedä mitä sanois :saint:

No kyllä tässä oikeasti joku mättää, ku mun on pitänyt jo pari päivää soittaa toiselle ettei tarttekaan enkä moo vieläkään saanut soitettua :laugh:

No mut sitten on pikku-ukolla tuplamäärä viihdyttäjiä :D

No mut sitten on pikku-ukolla tuplamäärä viihdyttäjiä :D

Jep, ja ukoilla seuraa toisistaan kun eivät oo hetkeen nähneetkään. Mut pitää varmaan tänään koittaa muistaa soittaa tälle toiselle, että ei tartte tulla mutta että saa toki tulla seuraksi jos ei muuta oo.

Yhteistyössä