mulla on taas uusi omituinen mieliteko:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TooQT2BSTR8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TooQT2BSTR8

Aktiivinen jäsen
13.02.2008
3 251
0
36
varmaan jotkut muistaakin ne mun multaiset perunat ja kellarin lattian, et mieli tekis niitä nuolla. no joo, nyt on taas uusi.
Oon ihan hulluna noihin Multitabsin raskausvitamiineihin. Haistelen niitä pitkin päivää ja illalla sit nautiskelen ne kaksi tablettia pureksimalla niistä pikkupaloja ja oikein herkuttelen niillä :D Ne on ihania ja melkein tuntuu kuin olisi hiekkaa suussa kun niitä puree :p

Mä oon joka lapsen raskausaikana rakastanu oleilla parkkihalleissa sen "ihanan" tuoksun takia. Vanhan luokkakaverini mieliteko on ollut tähänastisista kuulemistani kummin; se söi purkeittain silliä kuorrutettuna suklaakastikkeella! Siis yök...:D

Vau, sulla on ihan oikea pica! Kuin suoraan oppikirjasta =)
Ootko varmasti syönyt tarpeeksi rautaa? Vaikka voihan tuota raskaana ollessa muutenkin olla, ei siis syytä huoleen. Pitäiskö sun hankkia pureskeltavia kalkkitabletteja vaikka, saisko niistä yhtään samanlaisia fiiliksiä?

Alkuperäinen kirjoittaja aha:
Mä oon joka lapsen raskausaikana rakastanu oleilla parkkihalleissa sen "ihanan" tuoksun takia. Vanhan luokkakaverini mieliteko on ollut tähänastisista kuulemistani kummin; se söi purkeittain silliä kuorrutettuna suklaakastikkeella! Siis yök...:D

Joo, parkkihalleissa ja autotalleissa on ihana se haju :p
Mut toi silli :x :x :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Sokeripala:
Vau, sulla on ihan oikea pica! Kuin suoraan oppikirjasta =)
Ootko varmasti syönyt tarpeeksi rautaa? Vaikka voihan tuota raskaana ollessa muutenkin olla, ei siis syytä huoleen. Pitäiskö sun hankkia pureskeltavia kalkkitabletteja vaikka, saisko niistä yhtään samanlaisia fiiliksiä?

Mulla oli viimeksi hemppa 118 ja ei kuulema tarvettä lisäraudalle. Onko toi nyt liian alhainen sit kun viikkoja on 34+
Saako niitä kalkkitabletteja syödä montakin päivässä :saint: Kävis rouskutus :laugh:

No ei varmaan kovin monta. Mut onhan myös semmosia irtokarkkeja jotka on "murenevaa" ainetta, sellaisia pieniä pyöreitä salmiakki-ja hedelmäkarkkeja ainakin ja muunlaisiakin on, käviskös ne?

Yhteistyössä