Mulla on tänään hammaslääkäri. Pelottaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pelokas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pelokas

Vieras
Mikä ihme siinä on, että aina on paskat housussa ku on hammaslääkäri?! Oon pienessä ajassa käyny miljoona kertaa, ja aina pelottaa. Koko aamun olen istunut vessassa sen takia... Koskaan ei ole sattunut ku mitä nyt pieni vihlaisu joskus. Ja aina vaan pelottaa, että jos sattuukin. Multa siis paikataan reikä. Tänään meen yksityiselle, ennen aina käynyt kunnalla. Seki jännittää vaan enemmän nyt sit. Pelottaa suorastaan. Ja aikaki on vasta puoli viideltä!! Tuun hulluksi!

määki kammoan hamppilääkäriä! hrrr :x tsemppiä sulle! hammaslääkärien pitäisi ottaa ilokaasu käyttöön, jossain sitä ilmeisesti onkin saatavilla :D vaikka ei sekään auta siihen että kotona on pakko panikoida hiiret pöksyissä ensin koko päivä :snotty:

Joo, kauheaa tää. Pitäis saada rauhoittava heti aamusta. Antaiskohan ne yksityisellä jotai droppia jos pyytäis :D argh tuun hulluks. Kauan reiän paikkaukseen menee? Mul on paikka lohjennut ja sielä alla kai reikä..

Elä pelkää :)
Ainakin oman kokemuksen mukaan yksityisellä on paljon mukavampaa kun kunnallisella.
Ja sanot heti että haluat puudutuksen, niin ei satu.
Eikä reiän paikkaamisessa kauaa mee.

Tsemppiä :)

Kiitos :) oon aina pyytänytkin puudutuksen kunnallisella. Aion pyytää myös tänään. Se hyvä puoli tossa kai on, et ne varmaan pistää sitä puudutusta niin paljon ku haluun ku mähän sen maksanki. Kerran jouduin kunnalla pyytää lisää puudutetta ku alkoi sattua vähän :/ ja se lääkäri on mies! Aina ennen ollu naisia. Seki vielä! Onko miehet hyviä :D ?

Tsemppiä, hienosti se menee.;) Eikä siinä edes mene kauan aikaa, ja sitten huomaat että ihan turhaan hermoilit. Illalla on sitten voittajan fiilis kun se kaikki on ohi!:) T. toinen hammaslääkärikammoinen

Potkut sattuu: voi ei :( ihan hyvä ku muistutit ettei yks lääkäri ole maailman loppu. Tosin mulla ei ole työpaikkaa, eli voisin vaihtaakin ;)

Ei vaan, toivottavasti sulle käy hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap :
Kiitos :) oon aina pyytänytkin puudutuksen kunnallisella. Aion pyytää myös tänään. Se hyvä puoli tossa kai on, et ne varmaan pistää sitä puudutusta niin paljon ku haluun ku mähän sen maksanki. Kerran jouduin kunnalla pyytää lisää puudutetta ku alkoi sattua vähän :/ ja se lääkäri on mies! Aina ennen ollu naisia. Seki vielä! Onko miehet hyviä :D ?

On ne hyviä :D

Yhteistyössä