Mulla on tänään hyvä olla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Men oo muistanut sanoa :D Eilen hipsin äljäkkeen viereen sohvalle ja se rutisti mua takaisinkin päin. Sitten mie sain sanottua, että jos se kuulee mua niin mulla on ikävä sitä, et tulee sit äkkiä takasin :xmas: (kyllä, olen romanttisuuden ruumiillistuma) Ja tänään se on sitten melkein ollut se mun äljäke, ainakin se on höpöttänyt hassuja ekaa kertaa koko hoidon aikana, ihan niinku se miun äljäke. Hyvä mieli :heart:

Kiitos haleista :)
Mie oon ihan otettu, ku toi yritti tossa illalla taas vetää hernettä nenään ihan tyhjänpäiväisestä asiasta.. no, sen herneen sijaan se kääntyi kesken lauseen kannoillaan, kävi tupakalla ja tuli takas eikä herneestä ollut hajuakaan. Eli kai se yrittää skarpata, en mie tiedä. Mutta yhtäkaikki, tuli siitäkin jotenkin kiva fiilis ettei se jatkanut sitä tiuskimista kahta tuntia niinku yleensä nyt kun se niitä herneitä vetelee melkein mistä tahansa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
No mut siitä se lähtee - ihan varmasti saat oman miehes takaisin :hug:

Kyllä miekin oon nyt aika luottavaisin mielin sen suhteen, kun se on koittanut tänään kaivautua tuolta sivuoireiden läpi mua moikkaa aina välillä :D Ehkä se sitten jotenkin yrittää ja tajuaa, ku mie sain sanottua että on sitä ikävä. Että eiköhän se sieltä sitten kokonaan takas tule :xmas:

Hihhih, mie kävin jo hierottavana.. joku kattoo blues-matsia, niin siinä sivussa. Sain oikein tyynynkin perseen alle valmiiksi asetettuna, mullahan on hyvä kohtelu tänään :laugh:

Yhteistyössä