Mulla on tänään treffit! *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ilona"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"ilona"

Vieras
Tapasin yhdellä keikalla aivan mahtavan miehen, jonka kanssa ollaan tekstailtu ja meilailtu, nyt viikko sitten pyys tänään illalliselle hänen luokseen, ei jänskätä yhtään ei... Oon koko aikuiselämäni seurustellut, erottiin lapsen isän kanssa puolisen vuotta sitten, joten on vähän nää tämmöset asiat unohtuneet...

Ihana tunne kyllä, oon nukkunu viime yönä ehkä sen kaksi tuntia kun on perhosia vatsassa.:)

Halusin vaan jakaa tämän jonkun kanssa, jos tästä ei tulekaan mitään niin ei vielä viiti kellekään kertoa.

Samaa mieltä tuosta paikkavalinnasta, ellei sitten kyseessä oikeasti jo tutuksi tullut mies.
Näissä kun on kaikenmoista sontaa päässyt käymään.

En halua pelotella, mutta muistuttaa kyllä :)

Jep, samaa mieltä edellisten kanssa, kuva että sulla on treffit, mutta että ekat treffit on miehen kotona, kuulostaa oudolta. Vaikka se ei olisikaan mikään friikki, niin silti. Nyt kuulostaa siltä kuin se odottaisi että saa seksiä, ja siksi halusi tavata omassa kodissaan.

No höpö höpö taas. Jos ollaan jo livenä jossain tavattu ja yhteyttä pidetty ni ihan hyvin voi mennä toisen kotiin. Ihme friikkailua täällä. Ihmiset raahaa ympäripäissään tyyppejä himaansa tai menee niille jonnekkin hevonkuuseen niin ettei aamulla edes tiedä missä on ja se on ihan ok. Ja seksikin on ihan normaalia ja kivaa ihmisten kesken jotka välittää toisistaan et ihme moralisointia siitäki ettei ekoilla treffeillä saa odottaa seksiä ilman että se tarkoittaisi ettei mitään muuta halua.

Ihanaa ilona et pääset treffeille äläkä haudo mitään typeriä kommentteja päässäs vaan nauti niistä perhosista ja illasta! :)

Yhteistyössä