mulla on todella suuri ongelma nyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hepuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hepuli

Vieras
eli kertokaas te viisaat miten saan britaxin two way elite istuimen sopimaa kupla volkkariin??yritin äske,mut en mä sitä sinne saanu mahtumaa mitenkää!ja juu tää o nyt väliaikasta että se sinne tarvis sovittaa ku uutta autoaollaan hakemassa,mut se istuin tarvis sinne saada et pääsis kattelee niit autoja =) jos kellää hyviä vinkkejä ni otetaan vastaan!

Laita kasvot menosuuntaan. Saako apparin penkkiä siirrettyä eteen et sen taakse mahtus selkä menosuuntaan sit voisit yrittää kallistaa selkänojaa eteen päin. Siis apukuskin selkänojaa. Jos se turvis sitten mahtus taakse.

Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:
koitan selkä menosuuntaan koska poika o vast 10kk ni ei viittis nassu menosuuntaankaa laittaa!oon koittanu etee ja taa!

Tästä tulee kakkaa niskaan, mutta kai sä nyt voit tuommoselle reissulle sen toisinkin päin laittaa? =)

vöistä en tie riittääkö ku en o viel nii pitkäl päässy koska se jää aivan liian pystyy jos laittaa selkä menosuuntaa ja näyttää liian hurjalta kasvot menosuuntaa!!takapenkil ei o omia vöitä,mut ajattelin et jos sen sais vaa niil lisävöil sinne johki rautoihi kii,mut ei se sinne edes mahdu ku apparin penkkiä en saanu siirtymää mihinkää päi =( ja ku sin tarvis kuskin ja turvaistuimen lisäks mahtuu 2!!ehkä joku muu saa men kattoo sitä autoa sit...ois vaa ollu ihan kiva pääst itteki kattoo!

Yhteistyössä