mulla on todennäköisesti poskiontelontulehdus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija88

Vieras
Oireet on ihan selvät. Tuttu tauti mulle. Nyt vaan on niin vittumaiseksi mennyt että nenäkannut sun muut konstit ei auta. Kävin näyttämässä onteloitani ja ultra ei havainnut märkää. No tämäkään ei oo mikään ylläri sillä joitakin kertoja on käynyt niin ettei ole mitään näkynyt mutta silti on ollut tulehdus kun on röntgen otettu. Meillä vaan tahtoo nyt olla sen verran tympeä tk että eivät laita mua enää kuulemma röntgeniin ennenku on kuumetta tai crp koholla. eli ilman antibiootteja jäin. pelkkää duactia annettiin vaikka sanoin etten voi sitä ottaa koska saan siitä epämiellyttiviä sydämen tykytyksiä.

Sä voit hakea tuohon apteeksita vielä reseptivapaana Otrivin Methol- nenäsuihketta, jos se tois yhdessä tuon duactin kanssa helpotusta. Mutta nykyään poskiontelotulehdukseen ei määrätä automaattisesti antibioottia vaan odotellaan että se parantuu omineen muita itsehoitokonsteja apuna käyttäen.

Paranemisia!

Keskity myös parantamaan immuunipuolustustasi ja selvitä, olisiko kyse jostain allergeenistä (homeet, ftalaatit, siitepöly). Mikäli allergeenista, auttaako esimerkiksi Zyrtec tai muut vastaavat antihistamiinit.

Zyrteciä syön parhaillaan vaikka mulla ei oo mitään todettuja allergioita. Tk:ssa käskettiin kokeilemaan sitä. En kyllä oikeastaan huomaa sen auttavan mitään. Immuunpuolustus on varmaan retuperällä stressin takia.

Ai perkele! Mie niin tiedän sen ja mitään kahta viikkoa tuskin kukaan jaksaa odottaa jos se olo on se pahin! Päässä huutaa, tukossa joka rööri. Sinuna menisin yksityiselle ja pulittaisin sinne rahat että saa ne reseptit

Yhteistyössä