mulla on vissiin aika tuholaisia nuo lapset..

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
saivat taas pojan kummitätin ja tätin siskojen vanhoja leluja, eli ovat noin 20-25 vuoden takaa nuo lelut.. ihan hyvä kuntosia ja kivaa vaihtelua! siinä oli lasten sateenvarjo, laukku, jotain pikku nukkeja, heppa jne jne..kaikkea sellasta.. siis miten, MITEN on mahdollista että ne on EHJIÄ vielä vaikka niillä on useampi lapsi aikanaan leikkinyt?! nuille mun lapsille kun ostaa jotain (niinku nyt vasta ostin tytölle sateenvarjon ) ni se on ehkä hyvällä säkällä kaks päivää ehjä!!! siis lelu kuin lelu, hajoaa nuiden käsittelyssä viikon sisällä!!! miten nuo kummilta saadut lelut on voinu kestää?! vai onko nuo mun lapset vaan niin tuhoavan sorttisia? :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Meillä on ihan sama juttu :headwall: Siksi mulla on yks iso kauko-ohjattava auto kaapissa odottamassa (poika sai sen jouluna), kun se ois hajotettu parin viikon sisällä. Jos vaikka kesällä antaisi esikoisen sillä ajella valvotuissa olosuhteissa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Meillä on ihan sama juttu :headwall: Siksi mulla on yks iso kauko-ohjattava auto kaapissa odottamassa (poika sai sen jouluna), kun se ois hajotettu parin viikon sisällä. Jos vaikka kesällä antaisi esikoisen sillä ajella valvotuissa olosuhteissa :D

Poitsu katkaisi omastaan antennin heti 'kättelyssä' :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:

Poitsu katkaisi omastaan antennin heti 'kättelyssä' :headwall:

joo, antenni läks samantien täälläki, renkaat revittiin irti jne jne.. :/

Yhteistyössä