Mulla on yks kysymys,nielurisoista!

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Eli mulla on jo kuukaus kun kurku kipeä joka päivää ja muutenkin semmonen poltava tunne suussa,ei paljon mutta tunnen sen joka päivää...
sitten mä katsoin oma kurku ja se näyttää samalta mulla nyt kun tässä kuvassa mitä löysin netistä ja mulla on isot risat ollut aina

http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://img386.imageshack.us/img386/153/asdt.jpg&imgrefurl=http://keskustelu.suomi24.fi/node/8107431&usg=__sQzA0zsQ54sRDsQ_-99zyXAPB_k=&h=768&w=1024&sz=70&hl=fi&start=49&um=1&tbnid=WYjVrZcmH78FvM:&tbnh=113&tbnw=150&prev=/images%3Fq%3Dnielurisat%26ndsp%3D21%26hl%3Dfi%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:fi:official%26hs%3De8S%26sa%3DN%26start%3D42%26um%3D1

sekä vielä olen lukenut paljon että se voisi olla jopa syöpä,kun nielurisaiden syöpä alkaa kurkukivuilla ja jotain havoja tulee,mulla ei ole havoja mutta samoja juttuja kurkussa,mua nyt oikeasti pelotta :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Varaa aika kunnon kurkku-nenä-korvalääkärille niin pääset nielurisaleikkaukseen.

mutta mulla kysymys että ennen ne ei olleet mun mielestäni saman näköisiä,voi olla mä en vaan huomannut,mutta nyt kurkukin kipeä jo kuukaus,mua pelottaa jos se on sitten eyöpä,voiko olla? :(
Kyllä aika varaan huomenna heti,tai käyn tänään yksityisellä,kun nyt luin vielä kaikenlaista,niin sydän hyppä jos se on jotain :(

elä heti aattele syöpää.

onko sinulla siellä valkosia täpliä siellä kurkussa? vai onko muuten vaan punaset nielurisat? jos on valkosia täpliä niin voi olla nielurisakivistä johtuva nielutulehuskin. se on pirullinen vaiva mutta voiaan sitäki hoitaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Kannattaa mennä vaan näyttämään nielurisoja lääkäriin. Yksityiselle vaan niin pääsee nopeammin. öö. Oliko sun mies Savanna lääkäri?

Ei mies vaan sisko,sisko asuu Virossa

Okei. Mä muistin väärin. :ashamed: No soita ihmeessä vaikka heti yksityiselle, usein niihin pääsee samantien. En mäkään nyt heti syöpää kyllä epäilis.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
elä heti aattele syöpää.

onko sinulla siellä valkosia täpliä siellä kurkussa? vai onko muuten vaan punaset nielurisat? jos on valkosia täpliä niin voi olla nielurisakivistä johtuva nielutulehuskin. se on pirullinen vaiva mutta voiaan sitäki hoitaa.

ei ole,eikä se edes ole punainen,mutta semmoset kuopat kun kuvassa on ja kipeä kauan:(

Kannattaa mennä vaan näyttämään nielurisoja lääkäriin. Yksityiselle vaan niin pääsee nopeammin. öö. Oliko sun mies Savanna lääkäri?

Ei mies vaan sisko,sisko asuu Virossa

Okei. Mä muistin väärin. :ashamed: No soita ihmeessä vaikka heti yksityiselle, usein niihin pääsee samantien. En mäkään nyt heti syöpää kyllä epäilis.

juu mä taidan mennä tänään,mä olen jo 3viikko stressaantunut pikkusen ja nyt kun aloitin etsiä tietoa googlen kauta,niin tuntu että panikki iski

elä heti aattele syöpää.

ei ole,eikä se edes ole punainen,mutta semmoset kuopat kun kuvassa on ja kipeä kauan:(

okei. voisko olla angiina? sehän ei välttämättä nosta kuumetta.

tuolla kuvan ihmisellähän oli mätäpaise nielurisoissa. voi myös sekin.

varaa vaan aika sinne lekurille niin se saa kattoa kurkkuun ja tarvittaessa ottaa näytteen limakalvoilta.

elä heti aattele syöpää.

okei. voisko olla angiina? sehän ei välttämättä nosta kuumetta.

tuolla kuvan ihmisellähän oli mätäpaise nielurisoissa. voi myös sekin.

varaa vaan aika sinne lekurille niin se saa kattoa kurkkuun ja tarvittaessa ottaa näytteen limakalvoilta.

en tiedä,voiko se noin kauna kestää :(

Bannari, mul on ollut 12 angiinaa viimeisen 2 vuoden sisällä ja angiina ei koskaan oikeastaan lähde kunnolla pois...aina ei tule niitä valkoisia peitteitä eikä edes kovaa kuumetta, silti se vaan on...kurkku on aina vähän kipeänä. Olen menossa nielurisaleikkaukseen, vaikkkei sekään mikään hyvä asia ole. Mene huomenna lääkäriin! :) Jos ei ole hengitysvaikeuksia tai kovaa kuumetta, voit odottaa mielestäni huomiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Bannari, mul on ollut 12 angiinaa viimeisen 2 vuoden sisällä ja angiina ei koskaan oikeastaan lähde kunnolla pois...aina ei tule niitä valkoisia peitteitä eikä edes kovaa kuumetta, silti se vaan on...kurkku on aina vähän kipeänä. Olen menossa nielurisaleikkaukseen, vaikkkei sekään mikään hyvä asia ole. Mene huomenna lääkäriin! :) Jos ei ole hengitysvaikeuksia tai kovaa kuumetta, voit odottaa mielestäni huomiseen.

ei ole muita oireita,vaan se on kokoajan pikkusen kipeä ja nielurisoissa omituiset kuopat,eli omituinen olo kurkussa kokoajan,sekä mua vielä pelottaa,koska viime 1v aikana olen tupakoinut,ei siis joka päivää mutta silloin tällöin,kerran pari kerta viikossa,se alkoin masennuksen jälkeen,mutta en enää kyllä polta yhtään,kun ei ole mun juttu ja luin että tupakointi on just riski saada juuri tämä syöpä,mä olen tollainen ihminen että otan kaikki päähään aina,jos jotain pelotta :|

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:

ei ole muita oireita,vaan se on kokoajan pikkusen kipeä ja nielurisoissa omituiset kuopat,eli omituinen olo kurkussa kokoajan,sekä mua vielä pelottaa,koska viime 1v aikana olen tupakoinut,ei siis joka päivää mutta silloin tällöin,kerran pari kerta viikossa,se alkoin masennuksen jälkeen,mutta en enää kyllä polta yhtään,kun ei ole mun juttu ja luin että tupakointi on just riski saada juuri tämä syöpä,mä olen tollainen ihminen että otan kaikki päähään aina,jos jotain pelotta :|

:wave:

Yhteistyössä