Mulla räjähtää pää! Se sama (?) m*lkku-naapuri hakkaa taas pattereita.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as if
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Saman kokenut:
Joo, kaikki pattereita hakkaavat mulkerot voitaisiin poistaa ihmisten ilmoilta asumaan jonnekin korpeen. Siellä hakatkoon toisiaan vaikka kivellä päähän.

Tosin täällä maalla ne sitten itkevät, että sudet/hirvet/oravat/lehmät on ammuttava ympäristölle vaarallisina. :| Hommatkoon oman kerrostalon

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
wauuuuu mità elàmàà, hih

Mä olenkin rauhaa rakastava persoona. Make peace, not noise! :)

kyllà vanhuksistakin làhtee joskus ààntà. mun suomen kàmpàssàni ylàkerran mummo yskii kauheesti. se ei silti haittaa, lupa myòs yskià

Tuon 50 päivällä sitä varmaan jaksaa vielä kuunnella kolkutuksetkin, vaikka ihan kohtuutonta se onkin. Kiva, että teillä on muutto tiedossa.

Meillä muuten vanhassa asunnossa joku naapuri kuorsasi niin kovaa että mä heräsin siihen harva se yö (itseasiassa se oli yksi syy miksi halusin sen asunnon myydä)... Oli ehkä maailman raivostuttavinta (mutten siltikään hakannut pattereita pisin yötä ) :kieh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja !:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aika hauska! Missä ne sitten asuis? Joo, koiratarhoissa ja lastenkodeissa, kätevää!

Ei, vaan niitä ei olisi ollenkaan

Ei, vaan ne asuisivat niissä täälläkin paljon hehkutetuissa omakotitaloissa. Eikös tällä palstalla ollutkin se meininkin, että kerrostalolapsia säälitään, vai miten se menikään..

Niinpä, onhan niitä tupakattomia ja allergiatalojakin, miksei sitten lapsettomia :)

Joo, niitä kutsutaan senioritaloiksi! Mikäli kaikki asiat maailmassa kyrpii, ikää on vaihdevuosien kohokohdat niin se on aika selvä merkki että on tullut kärttyseks ikäihmiseks. Koko elämä tehnyt duunarin hommia ja sen kunniaks saanut ansaittua rahaa asua samassa asunnossa kun 18v PA opiskelijat. Kyllä muakin vitu**ais. Lähipiiri pienentynyt ja ainut harrastus on patterien hakkaaminen... Ennen tähän oli ratkaisu. Kyseiset henkilöt passitettiin maalle, metsän keskelle mummonmökkin.

Yhteistyössä