Mulla sitkeä flunssa päällä, onko muita flunssassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikävää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ikävää

Vieras
Nenä valuu koko ajan ja olo on puolikuntoinen, ihmeen sitkeä flunssa päällä mulla.

Onko ketään kohtalotovereita, onko nyt jotain sitkeätä flunssaa liikkeellä?

just toisessa ketjussa kyselin buranan käytöstä raskausaikana.. Ja surkuttelin omaa kurjaa oloani..
Karsee flunnsa siis päällä, nenä vuotaa (vaihdellen on kyllä ihan tukossa) karsee yskä ja nyt himpun verran lämpöä, tätä on ollut jo neljä päivää. Päässä tykyttää kokoajan tukkoisuuden ja huonon nukkumisen takia..
On kuulema sitkeä tauti mikä on liikkeellä, ainakin täällä Helsingissä.

Paranemisia sinulle! Kivasti menee hukkaan nämä ekat kunnolliset kevätpäivät.. :(

No meillä on ainakin asunut jo toista viikkoa joku ihan helvetillinen räkistauti, mikä muuttaa näemmä alvariinsa muotoaan :kieh:. Ite oon jo aivan sippi, kun oon sairastupaa pyörittänyt yötä päivää ja nyt sain kyseenalaisen kunnian sairastua itsekin, joten huumorin kukka on aikalailla kuihtunut....

Meillä on myös. Vanhin lapsi sairasti koko viime viikon ja pienemmät sairastuivat viikonloppuna. Minä oon jo pari päivää ollut vähän kurjassa kunnossa, mutta nyt tunnun sairastuvan pahemmin.

Tietysti nyt, kun huomenna olisi julman kiireinen päivä, joka vielä päättyy illalla tenttiin. Plääh!

Mulla on ollut nyt räkätauti päällä puolitoista vkoa. Viime viikolla olin ihan äänetön ;), ja siitökös perhe tykkäs.
Nenä vuotaa mullakin jatkuvasti ja olo on vielä normaaliakin hassumpi. Lääkärissäkin kävin (koska poskissa/otsikossa oli kipua ja painetta) , mutta se oli yksi hailee- juttu. Nuori virolainen (mitenkään osittelematta) naislääkäri vaan vähän katteli kurkkuun, ja koputteli poskipäitä. Ei kuunnellut keuhkoja, vaikka yskin limasesti, eikä katsonut korvia ( ja minä tyhmä en edes huomannut sanoa, että kuuntele nyt niitä keuhkoja !!). Eli buranaa/allergialääkettä olen sitten napsinut.. :).

Yhteistyössä