Mulla taitaa olla vähän pölhöjä kavereita :D

Raitalankakäärme IV

Aktiivinen jäsen
21.06.2005
5 190
1
38
Kaveri on Suomessa käymässä, muutti ulkomaille jo heti kirjoitusten jälkeen, ja nyt täällä käydessään kämppäsi ensin pari yötä jossain puolitutun kämpässä. Oli sitten eilen tulossa meillä käymään ja soitteli että hänellä on nyt ongelma, kun pesi villapaidan ja se on vielä ihan märkä, eikä yöpymispaikassa olekaan kuivausrumpua eikä silitysrautaa eikä mitään millä saisi paidan kuivaksi, mitä hän nyt tekee. Minä ehdotin että pyörittele vähän aikaa sitä villapaitaa pyyhkeen sisällä, kun pyyhe tavallaan vetää sitä kosteutta itseensä ja paidasta lähtee ainakin pahimmat kosteudet ja sen saa pakattua mukaan. (Tätä keinoa käytin paljon kun asuin pienessä opiskelijasolussa ja piti saada senaikaisia paksuja villapaitoja kuivaksi.)

Kaveri teki sitten töitä käskettyä... tai niin luulin. Tuli sitten meille pari tuntia myöhemmin. Alkoi sitten kaivaa laukusta jotain ja totesi että ihan kaikki laukussa olevat vaatteet olivat märkiä. Suuttui aika lailla... Ja sitten selvisi että oli ymmärtänyt sen pyyhkeessä pyöritelyn sillä lailla että oli vaan kääräissyt tippuvan märän villapaidan pyyhkeeseen ja suoraan kassiin muiden vaatteiden joukkoon. Ei siis mitään muovipussia eikä mitään suojaksi :D Eipä ihme että kaikki oli märkänä :D

Ensin kaveri vähän kiukutteli ja syytti minua huonosta neuvosta, mutta kyllä se siitä rauhoittui... Keiteltiin kahvit ja ripustettiin kaikki sen vaatteet tänne kuivumaan ja kylppärin lattialämmitys täysille, niin kaikki oli melkein kuivaa kun se illalla lähti omien vanhempiensa luo yötä.

Mitenköhän tuo ihminen pärjää omillaan, on sentään äiti-ihminenkin... Rakas se on, mutta vähän uusavuton :laugh:

Yhteistyössä