Mulla varma yläkerroksessa ei kaikki tänään ole kunnossa

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Jus laitoin hiusväri päähään ja ajattelin myös kulmakarvat ja ripsivärit samalla värjätä ihan hiusvärillä, vaikka kotona on ihan sen varten väriaine, hiusväri meni silmään nyt vieläkin sattu. Tein glögi ja laitoin koko pakkaus yhdeen kupiliseen jotain glögi maustetta, luulin että se on nyt sitten hyvää makuinen ja kun otin kokonainen lusikkalinen, niin oksensin melkein :x vieläkin se maku suussa, yöäkk. Sitten tänään postissa sanoin myyijälle kun hän kysyi että onko ne kaikki paketit, mä hänelle vastasin ,, en mä tiedä,, :headwall: :headwall: . Sekä vielä mä en tiedä mihin mä laitoin passi, postilokero avain ja vielä vahingossa heitin roskiin oma tilinumero. :ashamed: Mä olen niin omissa ajatuksissa ja niitä mulla miljoonia että pää ei toimi

Noita päiviä sattuu välillä itse kullekin, se vaan ei juuri siinä kohtaa lohduta, kun omalle kohdalle osuu... Jälkikäteen voi sentään yleensä nauraa, mutta tyypillisesti mulla ainakin menee kiroilemiseksi siinä itse tilanteessa...

Alkuperäinen kirjoittaja jojo:
Noita päiviä sattuu välillä itse kullekin, se vaan ei juuri siinä kohtaa lohduta, kun omalle kohdalle osuu... Jälkikäteen voi sentään yleensä nauraa, mutta tyypillisesti mulla ainakin menee kiroilemiseksi siinä itse tilanteessa...

Mäkin niin hermostunut ja kiireinen koko päivää vielä kaksi puhelinta soitivat tänään ihan melkein joka 5min, luulin että sekoan, varma jos mua joku tänään näki luuli että olen sekopää, kun olin ihan helvetin kiireisen näköinen, tyhmästi pukeutunut ja hiukset ihan sekaisin suoraan suhkusta en tehnyt mitään :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Miksi tuollainen nikin vaihdos vai onko tämä edes oikea savanna?

no keksikää mulle joku muu nikki, mä en jaksa keksiä mitään :snotty:

Taitaa olla niin, että oli Savannan nikki mikä vaan, aina joku ihmettelee. Tämänhetkinen tietysti ehkäisee jatkuvat kyselyt ammatiin liittyen...

Alkuperäinen kirjoittaja jojo:
Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Miksi tuollainen nikin vaihdos vai onko tämä edes oikea savanna?

no keksikää mulle joku muu nikki, mä en jaksa keksiä mitään :snotty:

Taitaa olla niin, että oli Savannan nikki mikä vaan, aina joku ihmettelee. Tämänhetkinen tietysti ehkäisee jatkuvat kyselyt ammatiin liittyen...

mut nyt nimimerkin takia ainakin monille selvä mun yks ammatti :D

Yhteistyössä