mulle alkaa riittää toi miehen harrastaminen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelileski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelileski

Vieras
3 iltana viikossa jääkiekkoa, kaks iltaa treenejä ja yks ilta peli jonkun saman sarjan joukkueen kanssa, ihan siis "amatöörejä" ja harrastajia.
yksi harrastusilta alkaa sillä et mies lähtee kotoa n.klo19, ajaa hallille, vaihtaa tamineet, pelaa, käy suihkussa, pukee, käy pelikaljalla ja tulee kotiin 23-00.
vittu mä olen tänäänkin mennyt kuuteen töihin ja ilta oli ihan helvetin raskas lapsineen, koirineen ja kotitöineen ja kun soitan itkukurkussa et joks tuut, ni oli pelikaljalla ja se riipas mua niin helvetisti. se katkas kamelin selän, oikeesti.
harrastuksia ja omaa aikaa on oltava, mutta joku raja, mä en jaksa tätä.
sit kun sanon asiasta, niin mies on heti niskakarvat pystyssä puolustuskannalla ja kääntää asian niin et mun pitäis olla onnellinen et sil on tollanen urheiluharrastus, et sehän vois vaikka juopotella joka päivä, mieti sitä...!!!! jos mä harrastaisin kans 3 iltana viikossa kerralla ton 5tuntia harrastuskaljoineen niin meille jäis 1 yhteinen ilta viikossa.
olenko mä nyt ihan kohtuuton (miehen mielestä olen) jos vaadin sitä jättään yhden illan pois??!!! sehän ei siihen suostu, mut mä en suostu tähän.
hyvä suhde kaatuu saakeli harrastejääkiekkoon!!!!
itketää, vituttaa, tekis mieli paiskoo astioita ja potkia seiniä, mä käyn päivätöissä ja homehdun illat kotona kun isäntä painattaa meneen.
KYLLÄ,OLEN KATKERA JA KATEELLINEN ja hemmetin väsynyt tähän!!!!!!!!!

Halaus sulle. Mulla ei onneks oo ihan toi tilanne, mutta voin kuvitella että mun mies käyttys just samalla lailla. Ootko koittanu selittää sun miehelle (ilman riitelyä) kuinka raskasta on hoitaa se arki yksin. Listaa sun päivä paperille vaikka minuutilleen ja pyydä että vaihdatte osia vaikka ees viikoks. Niin saa mies koittaa, mitä se on. tai sitten, jätä pyykit pesemättä, koti siivoomatta, ruoka tekemättä, ym ym. teet vaan pakolliset, eli hoidat lapset, ja sanot vaan miehelle, ettet oikeesti millään ehdi ja pysty kaikkea yksin. Meillä tää auttoi. Tsemppiä sulle, mitä sitten teetkin. :)

No kyllä muakin vituttais ja rankasti. Urheilua voi harrastaa myös ilman, että siihen kuluu tasan koko ilta. Jumpatkoon vaikka kotona...musta sulla on täysi oikeus ottaa oma vapaa-aikasi, vaikka se tarkottaiskin sitä, että teille ei jää yhtään yhteistä aikaa. Ei musta naisen tarvitse olla aina se, joka joustaa yhteisen ajan takia omista harrastuksistaan.

Suosittelen, että annat miehen maistaa omaa lääkettään. Jos et mitään muuta keksi, niin tule vaikka meille hengailemaan pariksi viikoksi kaikiksi niiksi illoiksi, kun miehellä ei ole pelejä tai harkkoja. Saat vaikka palstailla koko illan rauhassa jos haluut...

Alkuperäinen kirjoittaja kukkanen1984:
tee pariksi viikosi sama miehelle, jospa hän heräisi ajattelemaan?

en mä voi tehdä. käytännössä mahdotonta. en pysty toteuttaan mitään extempore niinkun mies.
pakko tästä on TAAS koittaa puhua, vaikka turhaa se on.

Alkuperäinen kirjoittaja Voi kurja.:
Halaus sulle. Mulla ei onneks oo ihan toi tilanne, mutta voin kuvitella että mun mies käyttys just samalla lailla. Ootko koittanu selittää sun miehelle (ilman riitelyä) kuinka raskasta on hoitaa se arki yksin. Listaa sun päivä paperille vaikka minuutilleen ja pyydä että vaihdatte osia vaikka ees viikoks. Niin saa mies koittaa, mitä se on. tai sitten, jätä pyykit pesemättä, koti siivoomatta, ruoka tekemättä, ym ym. teet vaan pakolliset, eli hoidat lapset, ja sanot vaan miehelle, ettet oikeesti millään ehdi ja pysty kaikkea yksin. Meillä tää auttoi. Tsemppiä sulle, mitä sitten teetkin. :)

Mietin ihan samaa,että otappa itelles jotain saman ajan kuluttavia ilta menoja ja kato kauanko ukkos jaksaa sitä ilta rumbaa.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja pelileski:

en mä voi tehdä. käytännössä mahdotonta. en pysty toteuttaan mitään extempore niinkun mies.

lähdet kävelylle,menet shoppaileen, lukkuidut pitkään kylpyyn tai suihkuun, makuuhuoneeseen lukemaan. sanot miehelle että tämä on omaa aikaani, minua ei saa häiritä.

Alkuperäinen kirjoittaja pelileski:

Yritä silti keksiä joku tapa, millä voisit teoin näyttää, että tää peli ei vetele enää. Että mies oikeesti joutuu selkä seinää vasten ja tajuaa sun tilanteesi ja että oot tosissasi.

Puhe on niiiin helppo leimata turhaksi nalkutukseksi ja antaa mennä toisesta korvasta ulos. Jopa lupailla ties mitä ilman mitään aikomusta lupauksiaan toteuttaa.

Miten niin et pysty tekemään samaa? Onko miehesi peli-illat samat joka viikko? Jos näin niin sovit vaan kylmästi itsellesi kaikkea kivaa muille illoille. Miehesi ei välttämättä koskaan herää tähän päivään ja todellisuuteen jos et pakota sitä niin tekemään....

:hug: Ja et todellakaan ole kohtuuton! Miehesi on kohtuuton !!!!!

Ei onnistuis meillä. Meillä on ihan sovittu ja hyväksi havaittu, että mahdollisimman vähän aikatauluttomia harrastuksia kaikille.

Mulla ratsastus ja ompelut, lenkkeilyt sun muut. Miehellä koirat ja mp.

Ei tuo ole mitään perhe-elämää; yh:na olisi sentään paremmat tuet, yksi syöjä vähemmän ja pirunmoinen määrä pyykkiä vahemmän myös. ;)

Samaa mieltä kuin muutkin, et todellakaan ole kohtuuton. Kaikki vaan eivät ymmärrä ettei lapsen tulon jälkeen voi harrastaa ja olla niitä omia menoja samalla tavalla kuin ennen lasta. Yhdessähän olette päättäneet lapsia hankkia ja yhdessä ne pitäisi hoitaa. Kohtuullista olisi, että saisit itsellesi saman verran omaa aikaa mitä miehesi. Suosittelen kanssa että ottaisit omaa aikaa samalla tavalla kuin miehesi niinä iltoina kun hänellä ei tuota jääkiekkoa ole, luulisi ymmärtävän jo viikon jälkeen kuinka rankkaa sulla on. Ja myöskin puhumista tunteistasi huutamatta, monesti ihmiset nousevat puolustuskannalle riitatilanteissa jos heitä syytellään jostain, vaikkakin ihan aiheestakin.

Yhteistyössä