Oli tosi paha paukku täyttää 30, kun tajusin, etten haluakkaan enää olla vain yksi ihminen ja elää vain itseäni (ja avokkiani) varten. Mulla on kaksi tytärpuolta, mutta vaikka olen niitäkin ollut mukana kasvattamassa jo monta vuotta, jotenkin se ei vaan tuntunut enää riittävän. Vielä 2v sitten hoin töissä jätkille (olen aina ollut firman ainoa nainen) että mua ette näe kaupungilla mitään &%¤# rattaita lykkäävän. 
Joten, te muut jotka aina jaksoitte julistaa julkisesti ja ehkä vuosi kaudet, että lapsia ei oo eikä tuu, kuinka paljon saitte kuulla kettuilua myöhemmin? Jos raskaus etenee ja kaikki on hyvin, niin TIEDÄN että saan kuulla vielä monesta, monesta lähteestä viisastelua. Eipä tuolle mitään voi ja lapsi on ihan tekemällä tehty, mutta vähän hymyilyttää nyt kuulla muiden, minua nuorempien vakuuttelut siitä että lapsia ei tehdä. Never say never..
Joten, te muut jotka aina jaksoitte julistaa julkisesti ja ehkä vuosi kaudet, että lapsia ei oo eikä tuu, kuinka paljon saitte kuulla kettuilua myöhemmin? Jos raskaus etenee ja kaikki on hyvin, niin TIEDÄN että saan kuulla vielä monesta, monesta lähteestä viisastelua. Eipä tuolle mitään voi ja lapsi on ihan tekemällä tehty, mutta vähän hymyilyttää nyt kuulla muiden, minua nuorempien vakuuttelut siitä että lapsia ei tehdä. Never say never..