Mulle määrättiin tänään särkylääkettä...

SininenSatutar

Aktiivinen jäsen
16.04.2010
6 002
0
36
josta en ole varma uskallanko aloittaa sen käyttöä...

Koska tuossa pakkausselosteessa sanotaan että jos sinulla on joskus ollut korkeaa verenpainetta on oltava erityisen varovainen.

Mä olen tänä syksynä käynyt lääkärissä verenpaineiden takia kun olivat koholla, nyt en tiedä missä paineet huitelee.

Tietenkin aloin miettimään voinko aloittaa lääkkeet.

Lääke on siis Arcoxia nimeltään.

"jos sinulla on korkea verenpaine, joka ei ole lääkityksellä hallinnassa (tarkista lääkäriltä tai terveydenhoitajalta, jos et ole varma, onko verenpaineesi hallinnassa)."

Juu, en söisi ennenkuin olisi asia tarkistettu.

josta en ole varma uskallanko aloittaa sen käyttöä...

Koska tuossa pakkausselosteessa sanotaan että jos sinulla on joskus ollut korkeaa verenpainetta on oltava erityisen varovainen.

Mä olen tänä syksynä käynyt lääkärissä verenpaineiden takia kun olivat koholla, nyt en tiedä missä paineet huitelee.

Tietenkin aloin miettimään voinko aloittaa lääkkeet.

Lääke on siis Arcoxia nimeltään.

Hmm. Jos olet lääkärissä käynyt verenpaineiden vuoksi asioimassa, niin heillä on kyllä sun tiedot koneella. Yleensä lääkäri tarkistaa ne, ennen kuin määrää lääkettä. Luulisin, että tuo on otettu huomioon - mutta kannattaa kyllä vielä soitella, varmuuden vuoksi. Eihän sitä koskaan tiedä, lääkärikin on vain ihminen. :)

Juu niin ajattelin aamulla varmistaa tuon asian.

Lääke minulle uusi joten en voinut tietää että sitä ei suositella jos on ollut korkeaa verenpainetta ja mulla ei oo lääkitystä tuohon verenpaineeseen vielä ainakaan.

Eikä tainut ihan ensimmäisenä näkyä siinä näytöllä tuo käynti kun olen veren paineen takia sielllä käynyt kun on tänä syksynä ollut noita flunssa käyntejä useampia siellä...

Yhteistyössä