Mulle myös miestä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja n-44
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

n-44

Vieras
Löytyiskö miestä tälläiselle 44-v, pienelle ja paksulle typylle:) Tykkään kun mies nuolee minut oikein märäks ja sit työntyy mun liukkaaseen sisälle....namia!!!

mä painan sut seinää vasten ja avaan sun farkkuhameen napit yks kerrallaan. Suutelen sua kaulalle ja edelleen alaspäin rinnoille. Avaan sun liivit ja päästän sun suret pyöreät rintasi valloilleen...

Alkuperäinen kirjoittaja m46:
Täällä yx mies hereillä vm60. Kaipaatko? Missä ajatuksesi liikkuu näin kesäyössä?
Ajatuksissa miehen kieli mikä liikkuu mun jalkojen välissä Välillä nuolee mun reisiä ja sit siirtyy nuolemaan mun jalkojen väliä Työntää kielen niin syvälle minuun kuin vaan pystyy.... Ja mä jo housut märkänä ajatuksestakin

Alkuperäinen kirjoittaja Roope:
mä painan sut seinää vasten ja avaan sun farkkuhameen napit yks kerrallaan. Suutelen sua kaulalle ja edelleen alaspäin rinnoille. Avaan sun liivit ja päästän sun suret pyöreät rintasi valloilleen...
Imet mun nännit koviks ja siirryt suutelemaan mun vatsaa Sun kova kalu tuntuu niin ihanalle mun reittä vasten Avaan sun housut ja otan sen käteeni

Nuolen sun kovia nännejä ja jatkan alaspäin vatsalle. Laskeudun polvilleni sun eteen ja tartun kaksin käsin sun hameesta. Vedän sen hitaasti alas.. Tunnen kuinka kiima sinussa nousee, haistan sen...

Nuolen sun kovia nännejä ja jatkan alaspäin vatsalle. Laskeudun polvilleni sun eteen ja tartun kaksin käsin sun hameesta. Vedän sen hitaasti alas.. Tunnen kuinka kiima sinussa nousee, haistan sen...
Levitän jalkojani ja yritän samalla riisua pikkuhousuni Sun kieli liikkuu kiihottavasti mun reisillä Riisun housuni ja sä kokeilet ensin kevyesti kielellä...

Alkuperäinen kirjoittaja n-44:
Levitän jalkojani ja yritän samalla riisua pikkuhousuni Sun kieli liikkuu kiihottavasti mun reisillä Riisun housuni ja sä kokeilet ensin kevyesti kielellä...

Työnnän pikkuhousuja sivuun. Turvonnut häpysi pullahtaa ulos ja mä nuolen sitä. Ensin varovasti ja kohta imaisen sitä. Hmm se maistuu hyvälle...

Työnnät sormen samalla mun sisään ja mä huudan nautinnosta Liikutat sormea mun sisällä samalla kun nuolet....Oot saanu minut tosi märäks, sä nuolet mun klitorista ja näykit sitä hampailla

Ajatuksissa miehen kieli mikä liikkuu mun jalkojen välissä Välillä nuolee mun reisiä ja sit siirtyy nuolemaan mun jalkojen väliä Työntää kielen niin syvälle minuun kuin vaan pystyy.... Ja mä jo housut märkänä ajatuksestakin

Hitaasti siirrän pikuhousujasi sivuun niin että pääsen nuolemaan pillusi...levittelet jalkojasi rivosti ja työnnän kieleni syvälle sisään. Nussin kosteaa pillusi kielelläni sisään ja ulos....voihkit ja pyydät lisää....

Työnnät sormen samalla mun sisään ja mä huudan nautinnosta Liikutat sormea mun sisällä samalla kun nuolet....Oot saanu minut tosi märäks, sä nuolet mun klitorista ja näykit sitä hampailla

Työönnän kaikki neljää sormea syvälle sisään sun kosteaaseen piilluun ja nussin sinut kädellä. Sisään ja ulos, pilusi litisee kun sun kiimaiset mehut valuu pillustasi ulos. Imen ja näykin klittasi samaan aikaan ja miten villi oletkaan...

Alkuperäinen kirjoittaja m46:

Hitaasti siirrän pikuhousujasi sivuun niin että pääsen nuolemaan pillusi...levittelet jalkojasi rivosti ja työnnän kieleni syvälle sisään. Nussin kosteaa pillusi kielelläni sisään ja ulos....voihkit ja pyydät lisää....
Mä en tykkää rivosta vaan hellästä ja kiihkeästä seksistä

Mä nuolen sun kaunista pilluasi. Sen on aivan märkä. Otan kiimaa sormeeni ja laitan sen varovasti sun pyllylle. En sisään vaan huuille. Härnätäkseni.
Tunnen sun kovan kuuman kalun, miten ihanalle se tuntuiskaan mun sisällä Työnnän itseäni lähemmäs sua....työnnä se mun sisään!!!!

Menen peiton alle,heitän pikkuhousut nurkkaan ja tyydytän itseni sormin Hieron klitoriksen kovaks, kuljetan sormia edestakaisin märässä pillussa....hieron itseäni kunnes saan kunnon orgasmin ja nukahdan sit näkemään kauniita unia...Kauniita unia muille kans

Menen peiton alle,heitän pikkuhousut nurkkaan ja tyydytän itseni sormin Hieron klitoriksen kovaks, kuljetan sormia edestakaisin märässä pillussa....hieron itseäni kunnes saan kunnon orgasmin ja nukahdan sit näkemään kauniita unia...Kauniita unia muille kans

"Keskusteluun" tahtoi mukaan muitakin ja lopulta palvelin kyykähti. En jaksanut enään odotella. Harmi, tunnelma alkoi juuri nousta, mutta sä sait mitä halusit. Hyvä näin!