N
n-44
Vieras
Löytyiskö miestä tälläiselle 44-v, pienelle ja paksulle typylle
Tykkään kun mies nuolee minut oikein märäks ja sit työntyy mun liukkaaseen sisälle....namia!!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En kumpaakaan, ei vaan uni maistuAlkuperäinen kirjoittaja Roope:ootko lomalla vai yöllä työssä?
Alkuperäinen kirjoittaja Kari:tottakai löytyy 27v miestä,mistäpäin suomea olet?
Alkuperäinen kirjoittaja n-44:En kumpaakaan, ei vaan uni maistuAlkuperäinen kirjoittaja Roope:ootko lomalla vai yöllä työssä?
Ajatuksissa miehen kieli mikä liikkuu mun jalkojen välissä Välillä nuolee mun reisiä ja sit siirtyy nuolemaan mun jalkojen väliä Työntää kielen niin syvälle minuun kuin vaan pystyy.... Ja mä jo housut märkänä ajatuksestakinAlkuperäinen kirjoittaja m46:Täällä yx mies hereillä vm60. Kaipaatko? Missä ajatuksesi liikkuu näin kesäyössä?
Imet mun nännit koviks ja siirryt suutelemaan mun vatsaa Sun kova kalu tuntuu niin ihanalle mun reittä vasten Avaan sun housut ja otan sen käteeniAlkuperäinen kirjoittaja Roope:mä painan sut seinää vasten ja avaan sun farkkuhameen napit yks kerrallaan. Suutelen sua kaulalle ja edelleen alaspäin rinnoille. Avaan sun liivit ja päästän sun suret pyöreät rintasi valloilleen...
Levitän jalkojani ja yritän samalla riisua pikkuhousuni Sun kieli liikkuu kiihottavasti mun reisillä Riisun housuni ja sä kokeilet ensin kevyesti kielellä...Alkuperäinen kirjoittaja Roope:Nuolen sun kovia nännejä ja jatkan alaspäin vatsalle. Laskeudun polvilleni sun eteen ja tartun kaksin käsin sun hameesta. Vedän sen hitaasti alas.. Tunnen kuinka kiima sinussa nousee, haistan sen...
Alkuperäinen kirjoittaja n-44:Levitän jalkojani ja yritän samalla riisua pikkuhousuni Sun kieli liikkuu kiihottavasti mun reisillä Riisun housuni ja sä kokeilet ensin kevyesti kielellä...Alkuperäinen kirjoittaja Roope:Nuolen sun kovia nännejä ja jatkan alaspäin vatsalle. Laskeudun polvilleni sun eteen ja tartun kaksin käsin sun hameesta. Vedän sen hitaasti alas.. Tunnen kuinka kiima sinussa nousee, haistan sen...
Alkuperäinen kirjoittaja n-44:Työnnät sormen samalla mun sisään ja mä huudan nautinnosta Liikutat sormea mun sisällä samalla kun nuolet....Oot saanu minut tosi märäks, sä nuolet mun klitorista ja näykit sitä hampailla
Mä en tykkää rivosta vaan hellästä ja kiihkeästä seksistäAlkuperäinen kirjoittaja m46:Ajatuksissa miehen kieli mikä liikkuu mun jalkojen välissä Välillä nuolee mun reisiä ja sit siirtyy nuolemaan mun jalkojen väliä Työntää kielen niin syvälle minuun kuin vaan pystyy.... Ja mä jo housut märkänä ajatuksestakin
Hitaasti siirrän pikuhousujasi sivuun niin että pääsen nuolemaan pillusi...levittelet jalkojasi rivosti ja työnnän kieleni syvälle sisään. Nussin kosteaa pillusi kielelläni sisään ja ulos....voihkit ja pyydät lisää....
Tunnen sun kovan kuuman kalun, miten ihanalle se tuntuiskaan mun sisällä Työnnän itseäni lähemmäs sua....työnnä se mun sisään!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Roope:Mä nuolen sun kaunista pilluasi. Sen on aivan märkä. Otan kiimaa sormeeni ja laitan sen varovasti sun pyllylle. En sisään vaan huuille. Härnätäkseni.
Alkuperäinen kirjoittaja pim36:kyllä maistuis minulle myös tuollainen mies.........![]()
Alkuperäinen kirjoittaja n-44:Menen peiton alle,heitän pikkuhousut nurkkaan ja tyydytän itseni sormin Hieron klitoriksen kovaks, kuljetan sormia edestakaisin märässä pillussa....hieron itseäni kunnes saan kunnon orgasmin ja nukahdan sit näkemään kauniita unia...Kauniita unia muille kans