mulle sit sattuu ja tapahtuu (aamupäivän kömmähdykset)

19.08.2006
887
0
16
aamu ensi alkoi huonosti....aamulla olin saanut sähköpostiin "pelin" ja olisin halunnut jakaa sen teidän kanssanne ja yritin tulla laittamaan linkkiä siihen. en sanaut kirjoitettua mitään koko palstalle :o ensin luulin et joku huoltokatko mut sit näin et uusia kirjoituksia tulee kokoajan niin ajattelin et onko mut bannattu, ei kai :o
Aikani mietittyäni ja yv:tä laitettuani sain vastauksen et banni on oikeesti heilahtanut, mutta syytä siihen ei selvinnyt (vielä ainakaan, haluan sen kyllä tietää ) No banni saatiin pois, mutta asian selvittämiseen meni niin aikaa että en malttanut alkaa herättelemään tytärtä silmälääkäriin ajoissa. suututti aikalailla kun omasta mielestä ei ole ollut banniin mitään syytä!
Lähdettiin sit kuitenkin lääkäriin vajaata 10 min ennen kuin olis pitänyt lääkärissä olla. Meinasin ajaa yhden auton perään, ajoin punaisia päin.....hengissä selvittiin kuitenkin. Tyttärelle laitettiin tipat ja sen aikana mentiin kahville ja kun vein likaset astiat kärryyn, tiputin veitsen lattialle, aloin sitä nostamaan niin horjahdin ja tönäsin lika astia kärryä niin et se liikahti, samalla heittäen veitsen vatiin jossa vettä ja kun kärry liikahti niin vettä loiskahti päälleni ja viereisessä pöydässä istuvan päälle :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Vihdoin kun päästiin lääkäristä, kiireesti autoon ,mies jo odotteli työpaikallaan.....huomasin kesken ajon et tuulilasissa oli jotain...sakkolappu :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: se vaivasi niin et oli pakko pysähtyä katsomaan mikä se oli ja mistä tullut.....nousin autosta niin takanani oli poliisiauto.....olin liikkunut holtittomasti ja pysäyttänyt auton yht'äkkiä :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:
puhalluttivat ja mä sanoin et säikähdin auton lasissa olevaa lappua niin...no auto pitää kuulemma aina tarkistaa ennen kuin sillä lähdetään ajamaan, pitäis kuulemma kiertää ympäri ja tarkistaa et kaikki ok.
No selvisin rupattelulla ja pahoittelivat pysäköintivirhemaksusta....vaan onneksi se selvisi et olikin vain huomautus, huh.

vaan mitähän vielä tänään tapahtuu?

Yhteistyössä