Mulle soitti tämmönen outo numero:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karvapallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Karvapallo

Aktiivinen jäsen
27.06.2008
4 377
0
36

Mistä maasta ja olikohan mahdollisesti joku huijaripuhelu?
Onko jolleki tullu puheluita tommosista?

En vastannu ku aattelin et saatan joutuu iteki maksamaan siitä puhelusta.

Moderaattori muokkasi viestiä, toisten puhelinnumeroiden julkaisu ei ole sallittua.

Vastasin tähän numeroon. Kyseessä oli puhelinmyyjä joka kauppasi soitonestoa näille puhelinmyyjille. Siis kaikenlaiselle puhelinkaupustelulle näistä lehti- ym. taloista. En kyllä suostunut itse, sillä hinta oli 2,4e/kk vuoden määräaikaisella sopimuksella. Ei mua niin paljon kiusaa noi kaupustelijat (joka toinen kk ehkä soittavat). Se, että onko tämä vielä huijausta, en osaa sanoa mutta aika erikoiselta tämä vaikuttaa. Muistaakseni joku vastaava palvelu on olemassa lähes ilmaiseksi.

Puhelinmyynnin voi estää kolmeksi vuodeksi kerrallaan numerosta 1611-13404 ILMAISEKSI! Olen tehnyt sen ja se toimii. Sain muuten saman puhelinsoiton ja aloin ihmetellä mikä tällainen bisness on. Luin kuningaskuluttajan sivuilta että joku tällainen maksullinen kieltobisness oli jouduttu lopettamaan aivan viime aikoina.

Joo, samasta numerosta soittivat mullekin, ja ihan juuri tuosta puhelinmyyjien estämisestä.. mietinkin samalla, et aika koomista et nekin soittaa ja kauppaavat, ku estoa ekana kauppasivat. En kerenny oikein juttelemaan, joten annoimpa osoitteen pyynnöstä, että voivat laittaa paperiversion..saas nähdä onko huijausta,sillo ainakin on jos ei mitään paperiversiota tuu postista. Apua!
Mun kavereista joku teki ihan rikosilmoituksenkin asiasta, ja poliisit selvittää sitä.

Äsken soittivat mulle tuosta numerosta. Ovat olleet aika ovelia, kun ovat ottaneet siihen tuon 358-alun. Espanjan suunta 34 meinasi jäädä huomaamatta, kun on niin pitkä numero, että ei näkynyt kokonaan puhelimen näytöllä.

Hei!
Näyttää olevan maan vaivana tänän päivänä tämä ko. numero Googlettamalla löytyi, vaikka kuinka monta hämmentynyttä kysymystä numeron tiimoilta. Kiitos näistä vinkeistä, joita olette tänne laittaneet.

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Ei puhelimeen VASTAAMINEN kotimaassa koskaan maksa mitään.

Ei, mutta arvaan että soittaminen tuohon numeroon maksaa ja paljon. Tuo numero kummittelee englanninkielisillä sivuilla paljon ja sielta kuuluu musiikkia tai vastaa uonolla englannilla moreä miesääni joka yrittää kalastella asiakkaan yhteys-ja pankkitietoja. Saattaa olla yhteydessä yleistyneisiin identtiteettivarkauksiin joita on esoanjassa tullut esiin.

Alkuperäinen kirjoittaja ninni:
Minäpä laitoin tuon ilmaisen suoramarkkinointi kiellon eilen ja siitä huolimatta tänään on jo kahdesti soittanut lehtimyyjä, eli koska se alkaa toimia?

Se suoramarkkinointi tulee pikkuhiljaa voimaan n. 3 kk kuluessa mut sit onkin hiljaista puhelinkaupustelurintamalla. Kokemusken perusteella voin sanoa että toimii!

Alkuperäinen kirjoittaja -iikori-:
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:
Minäpä laitoin tuon ilmaisen suoramarkkinointi kiellon eilen ja siitä huolimatta tänään on jo kahdesti soittanut lehtimyyjä, eli koska se alkaa toimia?

Se suoramarkkinointi tulee pikkuhiljaa voimaan n. 3 kk kuluessa mut sit onkin hiljaista puhelinkaupustelurintamalla. Kokemusken perusteella voin sanoa että toimii!

Siis se suoramarkkinoinnin esto tietenkin :)

Taas tuli soitto ko nrosta 28.02.2011 n. klo 10:00, soitin takaisinpäin ilman +34 alkua niin meni jonnekkin ihme musiikkijonotukseen ja katkes, tuo +34 ei vastaa suoranaisesti, eli taitaa olla suomalaiset liikenteessä käyttäen väärennettyä nmeroa..

Mulle soitti tasan klo 1 yöllä peri outo puhelinnumero: alussa oli plus yksi sitten suluissa 731 ja sitten 868 väliviiva ja sitten 020, ja kun vastasin tuli tyyppillisellä miesäänellä ja selvällä suomenkielellä nauhoitettu viesti jotain tämmöistä että: "Kiitos, että olette vastanneet meidän turvjärjestelyyn, kuulemiin". En muista tarkkaan mien tuo sanamuoto meni. Olinhan vielä silloin unenpöpöpperössä.

Kirjoitan tätä heti ensimmäiseksi herättyäni aamulla, enkä tiedä mitä olen vastatessani puhelimeen ilmeisesti tilannut. Vai tarkkailtiinko minun taloani ja soitettiin muka tuollainen puhelu ja jollen oliis vastannut, niin he olisivat tulleet tyhjentämään taloni. Täällää Pietarsaaren seudulla on tapahtuntut lähes paprikymmentä huvilamurtoa viimeaikoina. Tätä se Eu teettää ja "shengen"-vapaamatkustamissopimus.

Uusimmat

Yhteistyössä