Mulle tais käydä vanhanaikaiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei kai?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei kai?

Vieras
Meillä on ollut jo reilu vuoden miehen kanssa vaikeeta. Välillä tietty menee hyvinkin, ei kai muuten oltais näin kauaa jaksettu. Nyt kuitenkin meillä oli riitaa kun mies tuli töistä, ja pyysin että olisi edes yhden päivän mäkättämättä. Sovittiin riita ihan niin kuin aina ennenkin, ja vähän sen jälkeen mies lähti kauppaan. Laitoin hälle heti lähtönsä jälkeen viestin että mtaa ostaa kaupasta pattereita. Nyt, tunti hänen lähtönsä jälkeen aloin ihmettelemään kun ei vastaa mitään, ja koitin soittaa hälle. Puhelin on pois päältä, ja välitystietojen mukaan ollut siitä lähtien kun hän lähti (eli viesti ei mennyt perille). Hänen akkunsa ei ole loppunut koska otti sen suoraan laturista mukaan, joten musta alkaa nyt tuntumaan että sinne meni mun mies, mitään selittämättä. Näin pitkään ei myöskään mene jos käy ostamassa kaupasta maitoa, röökiä ja pattereita. Saatan varmaan teistä kuulostaa hullulta, mutta mulla on vaan ekaa kertaa elämässäni sellainen olo ettei hän enää tule takaisin.

No en nyt tuon perusteella tekis kyllä vielä yhtään mitään päätelmiä.

Ja jos kyseessä on yhtään järjellä varustettu aikuinen ihminen, ei se noin siitä suhteesta lähti muutenkaan. Tosin itsepä ukkosi tunnet, josko tommonen ois siltä ihan luontevaa.

Yhteistyössä