Hae Anna.fi-sivustolta

Multa vietiin poikaystävä

Viestiketju osiossa 'Sinkun elämää' , käynnistäjänä vierailija, 28.11.2018.

?

Onko teille tapahtunut näin??

1. Joo on

2. Ei oo onneks

Voit antaa useamman äänen.
Results are only viewable after voting.
  1. vierailija Vierailija

:cry:siis Olin mun poika ystävän kaa yhes normaalisti ja sit mun paras kaveri vei sen multa

Se mun kaveri oli vaa sillee et nyt tää mun entinen poika ystävä (en halua mainita nimeä) on mun et se alko munkaa ja et teijä suhde oli täs et se on nyt mun poika ystävä

Et sit olin vaa sillee just ja lähin ku siis tää tapahtu koulussa oon siis (5lk) nii sit olin loppu päivän yksi ku en halunnu olla mun kaverin kaa ku se on sen poika ystävän kaa ja muut kaverit leikki jotai nii sit olin yksi ja pahinta täs on se et mun kaveri nii se on vieny useestikki tän mun poika ystävän ja sit se vei mun sen mikä mul oli just ja sit ku kysyn silt et voiks olla munkaa ku haluun jo olla sunkaa ku mun kaveri en sano nimee nii vei mult sut nii se on vaa ain sanonu et en sit ku erotaa ja ne eroo vast tyylii 3-6 kuukauden pääst nii oon nyt sinkku ku en haluu alkaa yhtie tyyppienkaa semmosien jota on vähä outoja ja tyhmii mut nii nyt oon ollu jonku 1 kuukauden sinkku:cry::(

2. vierailija Vierailija

Hyvä että olet sinkku koska se kannattaa. Kai sillä pojallakin oli jotain osuutta asiaan vai tytötkö keskenään pallottelee? Keskity nyt koulunkäyntiin ja luo itsellesi mahdollisuudet saavuttaa asema ettei tarvitse kerjätä miesten perään. Fiksuilla naisilla on vientiä.

3. vierailija Vierailija

Niin en luota erään poikiin pojat on ihan tyhmiä olen nyt keskittynyt paaaljon enemmän kouluun kuin miehiin/poikiin

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri