Multi Tabs 2+ Special

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Odottaja

Vieras
Eli raskauden aikana, otanko yhden vai kaks?
Ohjeessa sanotaan vain, että 1-2 tablettia päivässä ja annostusta ei saa ylittää. Olen viikolla kahdeksan ja olen tähän mennessä ottanut kaks tablettia päivässä mutta nyt rupesin miettiin, että täytyiskö ottaa vaan yks, että jos toi kaks tarkoittaa, että silloin jos odottaa kaksosia? Kellään tietoa. Huonot ohjeet. Olen ottanut kaks, koska pahoinvoinin takia ei oikeen mikään järkevä ruoka maistu...

Alkuperäinen kirjoittaja tanja:
Kaksi voit ottaa ihan turvallisesti. Näin mäkin tein, aamuin illoin yhden :) Mutta on kyllä joo huonot ohjeet...

Mä oon ottanut kaks aamuisin. Pitäiskö alkaa toinen ottaa iltaisin?
Rupesin tosiaan miettii että onko sitten haitallista vaikutusta tolla että ottaa sen kaks, ettei tuu liikaa vitamiineja... mut ohjeessa sanotaan 1-2 joten vaikeaa kyllä...

mitäs huonoa niissä ohjeissa on.. eikö järkikin sano että kaks jos on kovakin puutos vitamiineista tai odottaa kaksosia ja sit vähempikin riittää jos syö monipuolisesti. Kannattais joskus katsoa myös ne vitamiinimäärät mitä niissä pillereissä on.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
mitäs huonoa niissä ohjeissa on.. eikö järkikin sano että kaks jos on kovakin puutos vitamiineista tai odottaa kaksosia ja sit vähempikin riittää jos syö monipuolisesti. Kannattais joskus katsoa myös ne vitamiinimäärät mitä niissä pillereissä on.

No kyllä ohjeissa vois kertoa milloin kaks ja milloin yksikin riittää!
Mistäs kukakin tietää vitamiinipuutoksensa...

Joo, ei ole ainakaan mulle tullut vahinkoa vaikka monipuolista ruokaakin syön :D Itse mietin kanssa sitä, että otanko ne kaksi samaa aikaa vai eri kerroilla. Päätin ottaa aamulla jai llalla, vaikka tosin eriasia, muistaako sitä aina molemmat ottaa...

Yhteistyössä