Mummeliisa!?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmm"

Vieras
Selasin noita ruokakuvia tuosta toisesta ketjusta ja pisti silmään sellainen, et missä on kaikki karkit/jätskit/ranskikset/herkut??? Vai syöttekö aina vain umpiterveellistä?

[QUOTE="hmm";23957674]Selasin noita ruokakuvia tuosta toisesta ketjusta ja pisti silmään sellainen, et missä on kaikki karkit/jätskit/ranskikset/herkut??? Vai syöttekö aina vain umpiterveellistä?[/QUOTE]

Kyllä siellä niitäkin on.
Joskus palstapaheksuntaan asti.
:)

Meilläkin ostetaan joka kauppareissulla jotain herkkua (vähän liikaa joo)...pitäis olla varmaan aika hmm...kuiva ihminen, että jaksaisi aina jotain porkkana-salaatti-täysjyvää puputtaa. :)

[QUOTE="mutsi";23957827]Meilläkin ostetaan joka kauppareissulla jotain herkkua (vähän liikaa joo)...pitäis olla varmaan aika hmm...kuiva ihminen, että jaksaisi aina jotain porkkana-salaatti-täysjyvää puputtaa. :)[/QUOTE]
Sellainen kuin minä? :D Mut joo, kyllä mäkin välillä herkkuja syön...kohta pitäisi mennä tekemään huomista varten suklaajäätelöä.

[QUOTE="mutsi";23957827]Meilläkin ostetaan joka kauppareissulla jotain herkkua (vähän liikaa joo)...pitäis olla varmaan aika hmm...kuiva ihminen, että jaksaisi aina jotain porkkana-salaatti-täysjyvää puputtaa. :)[/QUOTE]

Meillä kyllä syödään myös jätskiä,karkkia ym. herkkuja mutta n. kerran kuussa enkä pidä itseäni sen vuoksi "kuivana" ihmisenä. :D
Pääosin syödään terveellisesti(vähäsuolaisesti- ja rasvaisesti,paljon vihanneksia,hedelmiä ja täysjyvää jos jotain viljaa syödään), ihan vaan sen takia että tuollaisella ruokavaliolla sekä minä että mies voimme paremmin ja pysytään kuosissa.
Maha ei kestäisi ja olisi kamalan raskas olo jos miltei jokapäivä jotain herkkuja puputtaisi.

Minä en joka kerralla, mutta esim limsoja juodaan kyllä paljon ja nyt helteillä jäätelöä jne.
Osa kokee "sopimattomiksi herkuiksi" myös sen, kun meillä syödään paljon hedelmiä.

Minä en joka kerralla, mutta esim limsoja juodaan kyllä paljon ja nyt helteillä jäätelöä jne.
Osa kokee "sopimattomiksi herkuiksi" myös sen, kun meillä syödään paljon hedelmiä.

Siis oikeesti? kuka sellaista höpöä puhuu? Ei ole kaikki mutterit kohdallaan hänellä. Joskus mietin kuinka usein saa olla hedelmiä ostamassa vaik täällä vain 3 hlö perhe, mutta en valita ;) Pistää ompun suuhun...

Yhteistyössä