Mummelin myöhäiskiima

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mummeli 64v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mummeli 64v

Vieras
Olen 64v mummeli. Mieheni kuoli joitakin vuosia sitten. Seksi oli mitäänsanomatonta jyystämistä. Perinnöksi jäi kaipaus ja minulle kohtuullinen ulkomuoto ja vartalo. Seksiä en kaivannut. Kunnes ikävä ajaa toisen luo, Minäkin löysin itseni treffipalstalta. Kaipaavaan meiliini vastasi eräs 38v herrasmies. Tapasimme ja rakastelimme. Ensi kertaa tiesin, mitä seksi oikein on. Sain useita orgasmeja, mitä en milloinkaan aikaisemmin ole saanut paitsi itsetyydytyksen avulla. Tuon tapaamisemme jälkeen aloin viestitellä ahkerammin treffipalstalla. Ja nuoret miehet vastasivat. Minusta tuli oikein seksiaddikti, olin kyltymätön seksin suhteen, oikea nymfomaani. Ikäväkseni totesin, etteivat miehet olleet halukkaat pitkäaikaiseen suhteeseen kanssani, he jopa häpeilivät tapaamistamme julkisuudessa.. Mutta seksihaluja he eivät minulta vieneet. Tunnen edelleen himoa nuorempiin miehiin, tiedän, että saan heidät sänkyyni, heidät, jotka ovat 30 vuotta nuorempia kuin minä. Minulle on palannut elämänilo, olen yhä rohkeampi seksissä, nain jopa useita miehiä samalla kertaa.Elämäni on muuttunut täysin. Älkää siis ihmetelkö, miksi haen nuorempia miehiä.
Useasti ajattelen rohkaista teitä, kaltaiseni yli kuusikymppiset leskimummelit, hankkikaa nuorempi mies ja antautukaa seksille, ette tule katumaan.

Hienoa että olet löytänyt elämääsi nautintoja tuottavaa sisältöä.
Elämme vain kerran, täällä, ja se aika pitää osata myös nauttia. Kaikki eivät osaa.

On hyvinsäilyneitä ja elinvoimaisia iäkkäitä naisia kellä vielä "sokeri sulaa" suussa.Onko sillä väliä vaikkeivat nämä orhit halua pidempää suhdetta ja muutenkaan julkisesti vanhuksen kanssa hengailla.Nauttikaa vaan seksistä "hyvän sään" aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmekö tuo:
On hyvinsäilyneitä ja elinvoimaisia iäkkäitä naisia kellä vielä "sokeri sulaa" suussa.Onko sillä väliä vaikkeivat nämä orhit halua pidempää suhdetta ja muutenkaan julkisesti vanhuksen kanssa hengailla.Nauttikaa vaan seksistä "hyvän sään" aikana.

Totta. Mun työpaikalla on eräs hyvännäköinen nainen jolla linjat kunnossa, jota olen luullut noin neljäkymppiseksi. Viime viikolla sain kuulla että nainen viettää tänä vuonna 60 merkkipäiväänsä! Ei olisi uskonut! Jos työkaverilta mies kuolla kupsahtaisi ennen aikojaan niin soisin hänelle vaikka omasta kaveripiiristäni miehen leikkikaveriksi :)

Tuo työkaveri on nyt mulle tavallaan jonkinlainen esikuva, kun olen nähnyt mihin tulokseen voi päätyä kun todellakin jaksaa pitää itsestään huolta vuosista riippumata.

Yhteistyössä