Mummi sitten vähän auttoi lastenhoidossa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lepoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lepoa

Vieras
Miehellä oli pitkä työputki, sellaisia mukavia 12 tuntisia päiviä monta putkeen :/ Anoppi sitten ehdotti, että mennään sinne niin hän voi auttaa lastenhoidossa, kun oli vapaalla. Mepä sitten mentiin sinne, kun aloin monen yön valvomisesta olla jo tosi väsynyt.

Ekana päivänä appivanhemmat lähti liesuun koko päiväksi, ja omien lasteni lisäksi minulle jätettiin appivanhempien iltatähti huollettavaksi. Toisena päivänä lähtivät taas liesuun, tällä kertaa mulle jätettiin omien lasten (1kk- 6v, kolme lasta) lisäksi mulle jätettiin hevonen hoidettavaksi.

Kolmantena päivänä kutsuivat tuttaviaan kylään, ja minä "sain" auttaa leipomisessa.

Kolmannen päivän iltana lähdin suosiolla kotiin. Kotona sentään ei olisi tarvinnut enää näitä muita ylimääräisiä juttuja tehdä, anoppilassa sain hoitaa omat lapseni ihan samalla tavalla kuin täällä kotonakin, eli ihan yksin.

Arvatkaapas meenkö enää toiste, jos anoppi ehdottaa että tuun sinne autettavaksi?

Alkuperäinen kirjoittaja just:
Noin se menee.
Jostain kumman syystä lasten serkut kutsutaan aina ilman vanhempia, mutta meidän pitäisi mennä koko perhe.

Ei jaksa enää.

Pakko hoitaa itse lapsensa, sinne kun m enee kylään, siellä on lasten serkut (ilman vanhempiaan).

Me asumme kaukana, toiset vieressä.

Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
:o Pitkään jaksoit, mä olisin varman häipyny paljon aikasemmin

No olisin varmaan lähtenyt heti, jos näistä suunnitelmista olis mulle etukäteen kerrottu. Mutta en viitsinyt jättää sitä iltatähteä sinne yksin, vaikka appivanhempien piti tulla iltapäivällä takaisin (tulivatkin klo 23 jälkeen) ja toisena päivän he sanoivat vaan lähtevänsä kauppaan, ja olivatkin sitten siellä koko päivän, kauppaan kun kuulemma tarkoittikin sitä että lähtivät shoppailemaan kaupunkiin (asuvat maalla)...

Olis pitänyt tylysti vaan heittää hevoselle ruoat ja häipyä sillä aikaa, mutten uskaltautunut auton rattiin, kun oli vaan muutaman tunnin yöunet takana :(

Yhteistyössä