Hae Anna.fi-sivustolta

Mummoklubi

Viestiketju osiossa 'Tsemppikerho' , käynnistäjänä uusi mummo, 01.09.2016.

1. uusi mummo Vierailija

Hyvää syyskuuta Mummot!

Laitoin uuden alun, vaikka entiselläkin olisi pärjätty. Minä olen ollut terve ja viettänyt liikunnallisen kesän. Kylpyläreissuja ja laivalla sekä sukulaisissa. Minulla on pienet ympyrät, mutta olen oikein tyytyväinen olooni. Painoni olen saanut pidettyä alle 80 kiloa ja sekin on hyvä kohdallani.

Mitä Te toiset mummot olette puuhailleet?
    Ilmoitelkaa itsestänne, jos alatte tulla pois mökiltä ja kuka mistäkin!

Minä toivottelen oikein hyvää ja virkistävää syksyä Mummoklubilaisille!

2. uusi mummo Vierailija

Hyvää marraskuuta mummot!
    Ei ole ilmaantunut kirjoittelijoita. Minä jatkan entistä tyyliä. Kuntosalit ja sauvakävelyt. Paino on hiukan pudonnut, 78 kiloa ja joskus vähän alle. Terveenä olen ollut ja siksi ei mitään hirveää hoppua tuon laihtumisen suhteen.
    Pidän kuitenkin laihtumista vielä yllä, vaikka joulu tulee, niin ei se ihmeemmin horjuta. Tavalliset jouluruuat, eikä mitään makeita herkkuja tule, niin hyvin menee.

Kaikkea hyvää mummot ja jaksaisiko joku kirjoitella kuulumisiaan!

3. isomummi Vierailija

Heipsan. Tällainenkin ketju löytyi. Aina tuntuu, että kaikki laihduttajat ja kuntoilijat ovat supernuoria (niin varmaan ovatkin), ja minä kateellisena luen, kuinka helppoa painonhallinta heille on. Kyllähän sitä itsekin nuorena ja nättinä painonvartijan pisteitä laskemalla laihtui, mutta ei nyt, ei pisteillä eikä palloilla. Elämän maalisuoralla on vain hitaampi ratas päällä, kaikilla elämän osa-alueilla, töissä ja kotona. Nyt kun kevät on taas tulollaan, lupasin itselleni liikuntatuokion useita kertoja viikossa. Talvella, pimeällä en saanut itseäni pihalle enää töiden jälkeen. Pimeää, pakkasta, susia. Nyt on uusi mieli, kevätmieli. Jospa muutaman kilon saisi kävellyksi / hiihdetyksi pois. Ainakin on mukava hengittää raitista ilmaa ja kuunnella lintuja. Mukavaa kevättä meille kaikille mummoille!

4. uusi mummo Vierailija

Kiva, kun yksi mummo löytyi!
    Nyt oli meillä aurinkoinen päivä. Ystävä rouvan tapasin ja kahvilassa istuttiin.
    Huomenna minä menen taas kuntosalille. Kunhan jäät sulavat kaduilta, niin sauvakävelylle lähden metsäteille. Siellä on ihana tuoksu ja lintujen laulua.

Minä koetan pitää terveitä elämäntapoja yllä. Paino pysyy jokseenkin samassa.
    Itse teen ruokani, niin tiedän mitä niissä on.

Ei muuta kuin ihanaa kevättä kaikille lukijoille!

5. ex-ketjulainen Vierailija

Kirjoittelin tähän ketjuun vuosia sitten ja nyt ajattelin, että vieläköhän tämä on toiminnassa. Näköjään on, mutta entiset palstalaiset eivät ole viime aikoina kirjoittaneet.

Tuo pitää paikkansa, että näillä kymmenillä (60+) paino ei helposti putoa. noin viisitoista vuotta sitten sain pudotettua painoani yli 1o kg, olin silloin vielä työelämässä ja tuli liikuttua enemmän. Paino tuli salakavalasti takaisin. Nyt eläkkeeellä ollessakin liikun, käyn päivittäin kävelemässä, kerran viikossa vesijumpassa ja kesällä on hyötyliikunta. Syön terveellisesti, mutta paino jumittaa samoissa lukemissa, saattaa pudota 500 g ja sitten nousee 600 g. Kaapissa olisi kivoja vaatteita, mutta muutama (vähintään 5) kilo pitäisi saada pois. Miten, neuvokaa?!

6. uusi mummo Vierailija

Onpa kiva, kun ketju on vähän vilkastunut!

Minä olin eilen sauvakävelyllä ja tänään lepäilen. Huomenna jatkan kotini siivouksia. Laitan kaapit järjestykseen ja nyt tiedän mitä on missäkin.

Pian tulee hyvät kelit kävellä ja jos tässä terveenä säilyn, niin aion paljon olla ulkona.
    Kyllä se tämä ikä alkaa olla sellainen, jotta ystävät vähenee. Heillä on puolisot sairaana ja toisilla on lonkkaleikkausta.
    Itse olen vielä liikuntakykyinen ja olenkin tosi kiitollinen siitä. Nautin kyllä yksin lenkkeilystä, mutta on ihan kiva, jos kaverikin on välillä. Nyt en enää ole kuntosalilla, kun ulos mukavasti pääsee.

Kyllä se on tämän painon kanssa hankalaa. Heti nousee, jos vähänkin muuttaa ruokavaliota. Pitää syödä paljon kasviksia, kun kaikkea alkaa saada kaupasta näin keväällä ja sitten kesällä (kotimaisia).

Aurinkoista kevättä klubilaiset!

7. vierailija Vierailija

Jätä pois kaikki sokeri. Korvaa se stevialla. Itse yllätyin stevian mausta,se on lähellä aitoa sokeria.tsemppiä

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri