Hae Anna.fi-sivustolta

mummon tehostartti-laihdutus...:))

Viestiketju osiossa 'Tsemppikerho' , käynnistäjänä tuutikki, 19.01.2014.

1. tuutikki Vierailija

Moikka!

Löytyisikö täältä vaihdevuosi-ikäisiä naisia, "vertaistueksi" kokeilemaan Jutan viiden päivän tehostarttia, jonka ruoka- ja kotijumppaohjeet olivat MeNaiset Kilot veks!-lehdessä.
    Itselläni ei kovinkaan paljoa ole ylipainoa, mutta olen huomannut, että aineenvaihdunta ei toimi enään niin hyvin, kun mummokuume on aluillaan.
    Ainakin tätä kautta saisi taas ruokailurytminsä kohdalleen ja kipinän liikuntaan. Lihaskuntojumpassa käyn viikottain. Kuntosaliin minulla ei ole mahdollisuutta, kun asun niin syrjässä. Mutta maantietä piisaa...jonkin verran on kuntoilulaitteita kotona, soutulaite, käsipainoja, stepperi....kuminauha.
    Ajattelin, että jos joku lähtee mukaan kokeilemaan ei käytettäisi tällä kertaa puntaria vaan mittanauhaa..:) (ensinäkin, minulla ei ole puntaria, ja toiseksi mittanauha näyttää onko tosiaankin kiinteytynyt).
    Jännittää saanko ketään mukaan kokeilemaan..:))

2. Äksöniä Vierailija

Mistäs tuommoisen lehden oikein saisi? Vieläkö se on kaupoissa kun en ole bongannut?

3. Mari Vierailija

Jutta Gustafsberg dieetti | Go Fat Go dieetti | Rasvanpoltto.info

Itse olen noudattanut dieettiä jo vuoden alusta ja olo on jo kuin nuorella tytöllä :) Jokin tässä dietissä on ainakin vaikuttanut minun yöhikoiluni loppumiseen, ainakin olen nukkunut kuin tukki tämän dieetin aloitettuani.

Näin ja ostinkin lehden siwasta viime viikolla, maksoi 2,90. Oli ollut ilmeisesti iltasanomien joku liite tai jotain, koska Iltasanomien mainos oli lehden reunassa. Googlasin myös MeNaiset kilot veks, niin kyllä sieltäkin löytyi lehdestä tietoa. Voisit sähköpostilla pyytää lähettämään lehden sinulle, jos olet tehostartista kiinnostunut.

4. tuutikki Vierailija

RUOKAVALIO
    Aamiainen
    . 45 g kaurahiutale
    . 100 g raejuusto, rasvaton
    . 1,5 dl mehukeitto, sokeroimaton
    . + Omega 3 2 kpl
    100 g lesitiinirakeita
    Lounas
    . 100 g kana / 100 g kala
    . 50 g kananmunanvalkuainen
    . 200 g vihanneksia vapaa valintaisesti
    . 10 g oliiviöljy
    Välipala
    1 kpl vähähiilihydattinen proteiinipatukka (alle 10 g imeytyvää sokeriaper patukka) / 250 g
    maitorahkaa ja 100 g marjoja
    Päivällinen
    . 100 g kana / 100 g naudanliha / 100 g kala
    . 40 g riisi / 40 g pasta / 170 g peruna
    . 200 g vihanneksia vapaa valintaisesti
    . 10 g oliiviöljy
    Iltapala
    . 250 g maitorahka / 150 g raejuusto, rasvaton
    . 1 dl mehukeitto, sokeroimaton / 100 g marjoja
    . 10 g vehnäleseitä
    . + Omega 3 2kpl

treenipäivinä proteiinipalautusjuoma ja keskikokoinen banaani.

Aamulla tyhjään vatsaan 3 dl vettä ja 3 litraa pitkin päivää

Ateriaväli 2 -4 tuntia, eikä aterioita saa jättää väliin.

(voi käyttää rasvanpolttovalmisteita tai vihreä tee -kapseleita aineenvaihdunnan vilkastuttamiseen)

Päivällinen vasta liikuntasuorituksen jälkeen.

(ensimmäisenä päivänä päivällisellä naudanlihaa ja kolmantena 2 viipaletta Real-leipää, päivällisen lisänä)

Siinäpä se ruokaohje, Itse olen toista päivää, eikä nälkä ole vaivannut, päin vastoin vatsa on koko ajan täynnä.

5. ZXCVBNMJKUYTRFDXcvb Vierailija

Sanoma Magazines Finland - Mediaopas - Ajankohtaista

6. Äksöniä Vierailija

Voi kiitos kaikille vastauksensa antaneille. Täytyypäs katsella lehtihyllyjä "sillä silmällä". Ei mulla paljon kiloja ole tiputettavana mutta kaikki Jutan antamat vinkit liikkumiseen ja ruokailuun ovat mielestäni oivallisia. Siksi haluaisin nähdä sen.

7. näin Vierailija

löytyy gooklesta kun laitat jutan dietti otsikoksi.

8. vierailija Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari