Mummon yöppäri :o... mukamas... vaan pitsihelma puuttuu :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Sai siskolta joululahjaksi yöppärin, siis yömekon. Valkoisen, jossa on pieniä sinisiä kukkia ja perhosia. Yläosassa myös pitsintynkää sellainen soiro.
Mies ja isommat lapset kätkättivät kippurassa mun mummo-yöppärille... kuulemma vaan helmapitsi puuttuu, ja kun minusta tää oli ja on vallan ihana. Ainakin sata kertaa mukavampi kun mikään liukas ja kylmä satiiniunelma, tai epämukavat sortsi-toppiyhdistelmät :whistle:

Mun mummoni joku ystävä sai aina mieheltään lahjaksi pitkän flanellisen yömekon. Tämä mummoni ystävä jakoi niitä flanelliunelmiaan sitten muillekin, ja mun mummolayöppärini olikin pitkään upea vaaleansininen, keltaisin ruusukuvioin koristeltu flanellinen ja puhvihihainen hirvitys :D Yltiömukava päällä, lämminkin, mutta kyllähän se aika hassunnäköinen on. Se onkin sitten eri juttu, kuinka fiksulta sitä nukkuessaan tarttis näyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Minä voisin tykätä sellaisesta myös. :D

Jees... Mie arvasin, että joku toinenkin ainakin jossain äiti-hormoneiden pyörryksissä saattaisi olla samaa mieltä mun kanssa, että tälläinen "mummo-yöppis" on ihan paras :D

Mulla on sellainen ihana samettinen saunatakki, jossa pitkä vetskari. Se on totaalinen mummolookki, mutta ah niin ihana päällä. Anopin antama. :D :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Sit se nukkuessa rullaantuu sellaseks möykyks vyötärön kohdalle.

Ja kun itse käännyt vasemmalle, se kääntyy oikealle.

Hmm... Tää on nyt vasta ekaa kertaa päällä, koekäyttö, mutta aamullahan sen tietää. Joskin se on kyllä paha juttu, jos se kovasti kiertyy... meinaan mie joudun sen varmaan kiskomaan ylös yöllä, kun kuopus vaatii ruokaa :whistle:

ei se välttämättä rullaudu yöllä, jos se ei ole sellaista kovaa puuvillaa. mulla on ollut jo pidemmän aikaa sellainen puoleen sääreen ulottuva yömekko ja hyvin olen nukkunut se päällä.