Mummujen,vaarien ja MIEHEN lahja..??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lahjaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
äitille matkalaukku, isälle kirja, anopille naamarasvaa ja apelle en vielä tiedä.
ukko ei saa mitään, kun saa joulun jälkeen yhdessä mun kanssa paremman tietsikan, eikä kaappeihin mahdu enää mitään.

lasten mummut saa tyynylinan jossa lukee hyvää yötä mummu ja pari sydäntä molemmilla sivuilla/hyvää yötä vaari ja sit siinä on traktori(sillä oli joksus traktori siis)
toiselle mummulle samanlainen kuin tuolle ekallekkin ja papalle on kalankuvia siinä sivussa
vaarin tyynyliina meni hiukan pieleeen kun toi maalitussi räkäs hirmu klöntin sitä ainetta suoraan yötä sanan yyhyn ; C

mun mummuille ei tehty mitään kun ollaan sovittu ettei mitään ostella ja kukkia ne ei halua!!

me tehtiin pieni herkkukori, johon laitettiin meidän paikkakunnan tuotteita; savuporokeittoa, hunajaa,karpalohilloa ja itse tein porkkana-aprikoosi hilloketta sitten nätti kynttilä jne

Konvehdeista askarreltu kuusi, t-paita, kynttilä, lasten tekemiä joulukortteja, (joskus annettu tyynyliinat, patalaput, hunajaa). MIehelle mitta (siis sellanen työkalu), uutta rahapussia etsin, mutta ei löytyny sopivaa.

Yhteistyössä