Mun anoppi on ihan #&%?$!* omalle pojalleen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Mua harmittaa niin kamalasti mun miehen puolesta. Mä en käsitä miksi oma äiti voi olla pojalleen noin ilkeä \|O Miehellä myös isosisko jota kyllä paapotaan ja kunnioitetaan ja käydään katsomassa. Siskopuoli myös joka hemmoteltu piloille. anoppi on huijannut mieheltäni rahaa(ennen kuin me tapasimme ),ja maksatti laskuja hänelle. Mieheni on liian kiltti, ei sano koskaan vastaan (ainakaan pahasti). Jos oma äitini olisi tuollainen, olisin katkaissut häneen välit jo aikoja sitten!
Omat vanhempanikaan eivät halua olla misään tekemisissä anoppini kanssa. johtuen siitä kun tietävät millainen anoppi on. pakko tietysti joskus nähdä esim. lasten synttärit yms...
Oman tyttärensä lapsia hoitaa vaikka viikon ja on hoitanutkin, mutta ei meidän lapsia edes yhtä päivää... Omat välini anoppiin ei tietenkään ole hyvät! olen antanut hänelle aikaa ja ymmärrystä, mutta en voi vain hväksyä miten hän kohtelee poikaansa, miestäni!
tiedän että anoppi ei pidä minusta. johtuen osaksi siitä kun olen ns. vahva persoona ja pidän puoliamme, myös mieheni puolesta aikaajoin...

Jos saisin valita en haluaisi todellakaan nähdä häntä ikinä enää \|O

Yhteistyössä