Mun ehkä kannattais osata olla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
sellainen ihminen jota olis helpompi helliä.. siis kun minusta romantiikka on pepusta ja inhoan lässyhalimista niin väsähdän kyllä joskus jos on rankkaa ja koska en halua ketään lähelleni niin käperryn entistä enemmän itseeni, sisäänpäin siis.. Tänään on ollut erityisen raskas päivä, kiireinen kuten aina, mutta myös täynnä kaikkea muuta paskaa joten olen umpiväsynyt ja tunnen kuinka istuskelen pienessä mykkyrässä tässä naama mahdollisimman mutrussa, siis silleen kuin jos joku ruiskisi vettä naamalle. Valtava suojamuuri minulla, mutta uskokaa pois, tämä ei tunnu yhtään hyvältä. Tarvitsisin varmaan kissan, kissojen silittäminen kun tutkimusten mukaan ehkäisee stressiä..

Mikä siinä hellimisessä niin vastenmielistä on? Kai me ihmiset sitten olla niin erilaisia, kun minua mies saa helliä joka päivä ja paljon ja minä hellin häntä yhtä paljon :heart:

Koirakin auttaa asiaan. Mutta ei kaikki ihmiset ole "hali-pusi-bumtsi-bum" -ihmisiä eikä tarvitse ollakaan. Sitäpaitsi kun yksin jurnuttaa, siitä ei juurikaan aiheudu harmia muille =)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Koirakin auttaa asiaan. Mutta ei kaikki ihmiset ole "hali-pusi-bumtsi-bum" -ihmisiä eikä tarvitse ollakaan. Sitäpaitsi kun yksin jurnuttaa, siitä ei juurikaan aiheudu harmia muille =)

Kyllä mä osaan räiskähtääkin valitettavasti, mutta mitäs tulevat lähelle silloin kun käperryn.. Joku sanoi että vanhana taitaa.. juu mä sain olla lapsuudenkodissa aina halutessani ylhäisessä yksinäisyydessä ja meillä korostettiin individualisuutta. Osaan siis kyllä itse helliä, mutten osaa ottaa sitä vastaan vaan mieluummin nyhjötän yksin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:
Mikä siinä hellimisessä niin vastenmielistä on? Kai me ihmiset sitten olla niin erilaisia, kun minua mies saa helliä joka päivä ja paljon ja minä hellin häntä yhtä paljon :heart:

Siinä näyttää toiselle haavoittuvuutensa.

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Kyllä mä osaan räiskähtääkin valitettavasti, mutta mitäs tulevat lähelle silloin kun käperryn.. Joku sanoi että vanhana taitaa.. juu mä sain olla lapsuudenkodissa aina halutessani ylhäisessä yksinäisyydessä ja meillä korostettiin individualisuutta. Osaan siis kyllä itse helliä, mutten osaa ottaa sitä vastaan vaan mieluummin nyhjötän yksin.
En mäkään tykkää, että suuhun tungetaan. Varsinkaan, jos olen suruissani. äkeissäni tai muuten vaan huonolla tuulella. Onneksi lähipiirini mut tuntee eikä kukaan yritäkään ängetä liian lähelle silloin, kun haluan olla rauhassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
En mäkään tykkää, että suuhun tungetaan. Varsinkaan, jos olen suruissani. äkeissäni tai muuten vaan huonolla tuulella. Onneksi lähipiirini mut tuntee eikä kukaan yritäkään ängetä liian lähelle silloin, kun haluan olla rauhassa.

Minulla on muuten lapsonen jolla ei ole ollenkaan sitä yleisesti ihmisillä olevaa jonkinasteista suojamuuria ympärillä, hän ottaa lähelleen kenet vaan ja tunkee toisten lähelle täysin estoitta. Karmeaa kun joskus äitinäkin tökkäsee vastaan tuo, mutta toisaalta aika vinkee ominaisuus ihmisessä.

Yhteistyössä