Hae Anna.fi-sivustolta

Mun ensimmäisiä vakituisia työpaikkojani.

Viestiketju osiossa 'Kasvatus' , käynnistäjänä Mun eka duunini., 11.03.2019.

1. Mun eka duunini. Vierailija

Minä tahtoisin tietää teidän ensimmäisistänne työ paikoistanne, Eli minä itse aloitin työ teon jo 10 vuotiaana poikasena mutta se oli vain leikkiä aikuisilta mulle kakaralle.
    Tämä mistä tahdon nyt teille kertoa sijoittuu 60 luvun alkuun kun olin vain 15 vuotias nuori miehen alku. Ja te mielensä pahoittajat tämä EI kuulu teille eli menkää muuvalle siintä pahoittamaan mielenne. Tämä on teidän mielestänne huuhaata vain mun ikä,sukupuoleni ja vuosi milloin tämä on
    tapahtunut on teille tosia, Muut ovat teille tietysti sitä huuhaata. Ja sitten asijaani teille muille.
    Oli torstai päivä silloin 60 luvulla, Kesä lomien alkuun vain 2-3 viikkoa ja kaikilla mieli korkealla.
    Minä olin iloinen poika kun tulin kotiini ja morjestin äitini vieraita, Heitä oli 2 naista jotka ovat joka viikko meillä kahvia juomassa ja juoruamassa äitini kanssa. Minä äitiäni halimaan se painoi mun lantioni häntä vasten sillä seurauksella että mulla koveni se osani. Äitini näytti naisille että hänen pojallaan seisoo sen penis. Äitini avasi multa housuni edestä auki ja käänsi mun etuosani heihin päin
    sekä housuni nilkkoihin. Äitini otti ne multa pois jaloistani sekä näytti heille kuinka pojalla sojotti sen penis. Sen jälkeen äitini laittoi kätensä mun alkkareideni kummallekin sivulle ja hyvin hitaasti niitä rupesi kiskomaan alas päin pojaltaa. Seppo kädet niskasi taakse heti se komensi minua. Minä ne heti sinne ja mun penikseni pää rupesi taipumaan housuni kauluksen mukana alas päin. Ne näkivät multa jo paikan missä oli mun siitin kiinni mussa. Ja sitten mun siittimeni vapautui eli pomppasi kokonaan esille. Äitini veti housuni kokonaan alas ja taputti käsiään mulle kuten sen vieraatkin. Sen jälkeen Äitini riisui multa paitani pois päältä sekä laittoi mut selälleni pöydälle. Lopuksi lähti multa housuni nilkoistani sekä sukkani pois jaloistani eli olin nakuna heille naisille muna pystyssä. Minun poikani arvoisat naiset miltä se teistä näyttää se kyseli heidän mieli pidettään
    minusta alastomastaan pojastaan. On sillä toi jo iso mun omalla pojallani on vain ehkä 10-12 centtiä sen koipien välissä tota samaa välinettä se kertoili meille. Mun pojallani onkin jo 15 centtinen toi sen osa , Poikani on 15 vuotias ja sen siitin penis mulkku onkin myöskin se 15
    mistä minä olen oikein ylpeä nainen. Ja sitten asiaan sinä olet porukasta vanhin ja näytti sille mun penistäni, Eli se aloitti mun runkkaamiseni meillä silloin eikä mulla ollut mitään sitä vastaan
    kun se on niin tavallista meidän perheessä.Meillä on tapana äitini viikolla ja isäni viikon loppuna minun peniksessäni kiinni. Ja varmasti minä olen heille vapaa ehtoinen poika jota ne saavat runkata tai näytellä heidän kavereilleen kuten äitinikin nyt tekee. Poika sanoi äitini kun multa tuli sen mielestä liian aikaisin spermani ulos mun peniksestäni. Piiskaa pojalle ne naiset sanoivat äidilleni ja se haki vitsan keittiöstä karmin päältä. Ne naiset käänsivät mut vatsalleni ja toinen nainen laittoi mun siittimeni vatsaani vasten. Ja poika sai mitä se oli heidän mielestä vaille. Sen
    jälkeen mut käännettiin takas selälleni ja äitini käski sitä naista uusintaa poikani kanssa, Ja se
    piiskaaminen auttoi minua oli myöskin munkin pakko myöntää. Minä kestin paremmin sitä mun
    runkkaamistani ja kun multa tuli lasti mun vatsalleni. Naiset taputtivat mulle sekä sanoivat mulle
    kyllä Seppo on hyvä poika vaikka alussa se vähän temppuilikin meille likoille. Ja ne runkkasivat
    vuoron perää minua kunnes olin tyhjä mun spermastani. Äitini siivosi mun vatsaltani spermani pois ja sen jälkeen pesulle. Meillä on kylpyhuone mikä oli silloin 60 luvulla vain herroilla mutta
    meilläpä sekin oli kiitos isäni kaveri joka sen meille teki.(ja äitini maksoi sille luonnossa luulen).
    Minä menin kylppäriin omalle paikalleni taka seinän vierelle seisomaan, Seinässä oli valmiiksi 2
    kahvaa tehty juuri minua varten. Eli minä otin niistä kiinni ja jalkani hiukan levälleen sekä eka nainen tuli minua pesemään. Kun kaikki 3 naista oli saanut mut pestyksi kuivasi äitini minut.
    Naiset lähtivät meiltä pois ja äitini puki poikansa uudestaan. Vasta syönnin jälkeen olet ilman vaatteita poika ja äitini tarkisti että olen poika. Me teimme ruuvan meille tai äitini sen teki mutta
    minä olin sille piikana ja katoin pöydänkin valmiiksi. Seppo sun kummi tätisi tulee meille syömään eli yksi lautanen lisää pöytään kiitos. Ovikello herkesi meillä soimaan ja minä sitä avaamaan heti kun tiesin kuka sieltä on meille tulossa syömään. Ja heti mun kummi tätini kaulaan sitä halimaan sekä toivotin sen terve tulleeksi meille. Tätini tuli sisälle ja avasi heti multa
    housuni joka on monella sama tapa kun ne meille tulevat. Äitini näytti mulle kädet niskasi taakse
    ja tuli mun kummitätini vierelle seuraamaan sen riisumistani. Minä laitoi käteni kuten äitini oli
    minua käskenyt. Tätini oli saanut multa housuni auki ja se veti ne multa alas aivan nilkkoihin
    asti. Äitini nosti multa paitani helmaa aivan kainaloon sekä käski mun pitämään siintä kiinni.
    Ne menivät hiukan kauvemmaksi musta ja rupesivat kertomaan miltä minä heidän silmissä näytän. Poika toinenkin puolesi kiitos ja minä sen heille näytin.Onko Seppo ollut TAAS tuhma
    se mun tätini kyseli äidiltäni. Kyllä on poika toinen puoli se komensi minua ja minä käänsin munani heille. Mustakin oli mukavampi kun ne katseli mun penistäni kuin mun takapuoltani.
    Poika oli pöydällä kun oli meillä vieraita ja siltä tuli sen lasti ulos kuin joltakin 13 kesäiseltä
    pojan klopilta, mutta kun minä sitä hiukan kuritin niin jopa pojalta tulikin sen spermaa ulos niin
    kuin pitääkin. Ja nyt me naiset riisutaan poika kokonaan ja piiskataan se oikein remmillä kun olet sinäkin paikalla sanoi äitini meille. Minä luulin että se on tosissaan ja vain ajattelin sitä mun piis-
    kaamistani. Kun ne olivat saaneet mut alaste äitini katseli vain minua, Ei poika ei sinua nyt kukaan piiskaa syömäään siintä kaikki ruoka on jo valmista. Syönnin jälkeen tätini tahtoi tiskata
    minä kuivasin ne astiat ja Äitini laittoi ne omille paikoilleen. Poika heti pöydälle täytyyhän sunkin
    kummi tätisi ne sulta tarkistaa, Minä hyppäsin heti pöydälle selälleni sekä koipeni kunnolla auki.
    Naiset tulivat mun jalka päähäni katselemaan mun siitintä. On sun pojallasi toi oikean kokoinen se sanoi äidilleni. Niin sanoo moni muukin ihminen joka sen on pojaltani nähnyt sanoi äitini hänelle ja mullekin tuli oikein lämmin mieli heti. Tätini kävi isäni paikalle istumaan ja äitini omalle paikalleen sekä tätini otti mun siittimestäni kiinni ja sillä alkoi mun tarkistukseni heti.
    Se kertoili että sen työ paikalla on aina ollut nuori poika pomon leluna ja meillekin se poika on vain leluna.Nyt se poika on jo 18 vuotias ja se on saanut ajokortin. sillä on ensi maanantai vapaata
    kun se hakee sen ajokorttinsa nimismieheltä. Sen jälkeen poika tulee sen meille näyttämään että ei ole meille valehdellut se poika. Tiistaina se poika rupee meillä ajamaan paketti autoa ja sen paikka tulee auki. Ja tätini katseli mun siitintä hyvin tutkivasti. Minä olen kertonut heille siis mun
    pomolleni tästä pojasta ja kouri vain mun kaluani, Minäkin tulin uteliaaksi sen jutuille meillä kun se oli minua tarkistamassa. Poikasi on vain 15 vuotias mutta siinnä hommassa on 16 vuoden ala ikä raja. Mutta täältä sun poikasi menee varmasti läpi 16 vuotiaasta pojasta. eli me teemme näin se sanoi meille. Minä hajen poikasi puoli 8 ja sinä laitat pojalle sellaiset vaatteet päälle jotka mun on siltä helppo riisua. Eli ei nappeja, ei veto ketjua, eikä mitään monimutkaista kuten haalareita.
    Vain kalsarit verkkarit paita missä on lyhkäset hihat ja ei sukkia sille pojalle jalkaan. Runkkaa se poika 2 laukausta on ok niin ei heti pala että on poika alaikäinen. Ja pojan valtti kortti sitten ja tätini käänsi mut vatsalleni. Anna mulle vitsa lainaksi nyt, poika nyt tulee 10 lyöntiä multa jos olet hiljaa se työ paikka on sinun minä voin sen sulle jo luvata. ja mun tätini rupesi minua piiskaamaan sillä vitsalla joka on meillä juuri minua varten hankittuna. Ekaksi tätini löi kevyesti
    minäkin luulin että kyllä minä pystyn olemaan sen 10 lyöntiä hiljaa. Mutta sitten siihen tuli voimaa ja nopeutta mun piiskaamiseeni. Kun se oli piiskannut minua 5 lyöntiä se piti tauvon ja korva minussa melkein kiinni. Joku oli mun peniksessäni kiinni ja se runkkasi sitä joka helpotti mun iloani. Poikasi on puolessa väliä ja varmasti se sen lopunkin hoitaa sanoi meille tätini. Se on meidän poikamme sanoi äitini mun jalka päässäni eli se oli minua runkkaamassa. Sitten homma jatkui mun kohallani ja tätini laski ne lyönnit ääneen sekä kovensi joka lyöntiä. Vihdoin se oli ohi
    ja mut käänettiin takas selälleni. Äitini mun kalussani kiinni ja tätini tuli kuuntelemaan parunko minä poika. En parkunut vain silmistäni tuli vesi ei muuta.

2. Mun eka duunini 2. Vierailija

Tätini lähti meiltä pois ja äitini vei mut pesulle uudestaan meillä sinä olet varmasti
    tämän talon puhtain poika se sanoi mulle. Ja minäkin Olin sen kanssa samaa mieltä. Maanantai tuli aikanaan ja äitini herätteli minua omalla tyylillään eli pojalta viltti pois päältä ja se selälleen. Mutta poika ei kääntynytkään selälleen.
    Äitini löi minua takapuolelle monta kertaa poika heti selälleen se komensi minua.
    Ei kun mulla on niin pieni minä sitä kiusasin ja äitini laittoi kätensä mun haaroihini ja kivikseistäni kiinni se niistä puristamaan. Poika heti selälle ja
    löi mun takapuoltani. En minä sanoin sille, Ja se puristi minun kiviäni lujempaa.
    Äiti niihin sattuu päästä irti minä yritin siltä. Poika selälleen niin minä päästän
    näistä irti sekä kovensi puristus voimaansa. ÄITI sinä voitit minä käänyn päästä
    irti musta, Ja heti kun äitini päästi musta irti minä selälleni ja kaluni rupesi heti
    turpoomaan. Äitini siihen käsiksi ja pojalta ulos ne kaksi orkkua mitkä se oli mun
    kummi tädilleni luvannutkin. Sen jälkeen Aamu pisulle ja aamiaiselle. Äitini tarkisti mun taka puoleni ei mene läpi katsastuksen. Se otti vitsan kävi aukai-
    semassa ulko oven meiltä ja minua rupesi piiskaamaan kunnolla. Noin nyt sen pojan takapuoli läpäisee tiukankin katsastuksen ja mut pesulle sekä ulko ovi meiltä kiinni. Ja pesun jälkeen Aamu toimeni sekä äitini puki mulle juuri ne
    vaatteet mitkä se oli sopinut mun kummi tätini kanssa. Tätini tuli meille ja se tarkisti mut heti minä menin katsastuksesta läpi kummaltakin puolen.
    Me läksimme hänen työ paikalleen poika minä hoitelen sitten sen puhe puolen
    ja jos kysyy sun ikää olet sitten kuuro poika. Vasta kun se on nähnyt että sulla toi toimii eli on runkannut sinua vähintäin 3-4 kertaa voit kertoa sille totuuden
    sun ijästäsi neuvoi tätini minua. Ja minä teen sulle minkä minä parhaaksi näen
    enkä varmasti tarvitse sulta mieli pidettäsi silloin se sanoi mulle.
    Me menimme sinne konttorille ja tätini esitteli minut heille. Sekä vei mut aivan
    sen ukon eteen ja puhua pälpätti sille ukolle sekä samalla riisui minua. Kun se
    veti multa alkkareitani alas se käski mun laittaa käteni niskani taakse.
    Ja kohta Olin sen ukon edessä alaste sekä sen muijakin tuli lähemmäksi katse-
    lemaan mun sojottavaa kaluani heillä. Ukko kyseli tädiltäni mun ikääni mutta
    se puhui muita asijoita sille ukolle silloin. Jatkuu jos olet kiinostunut lukemaan.

3. Mun eka duunini 3. Vierailija

Tätini sai mut riisutuksi ja näytti mun takapuoleni sille ukolle. Seppoa voi piiskata
    se ei ole enää syli vauva kuten itsekin sen näet täältä. Ja sen jälkeen takas mun munani sinne ukkoon päin sekä siirsi mut aivan sen ukon eteen. Ehkä puolen met-
    rin pääähän sekä runkkasi minua pari edes takasta liikettä mun penikselläni.
    Sen jälkeen tätini haki vitsan sekä pyyhkeen jonka laittoi pyyhkeen sen ukon
    syliin ja vitsan sen pöydälle. Nyt sinä voit sekä se on sun tehtäväsi tarkistaa
    Seppo kunnolla, Eli Seppo on tämän päivän vain lainassa sulle eli ilmaiseksi.
    Ja huomisesta lähtien korvausta vastaan, Eli runkkaa piiskaa tee pojalle mitä
    tahot ja tätini lähti pois sieltä. Kova puhumaan toi Toini se on sun kummi tätisi
    vai poika ja se ukko rupesi minua runkkaamaan vihdoinkin.On se on mun kummi
    tätini minäkin sille sen kerroin ja multa tuli eka laukaus sille sen syliin missä oli
    se pyyhe. Pojalla tämä osa toimii otanpa saman tien toisenkin orkun ulos kun on
    toi poika tossa sopivasti muna ylhäällä se jutteli meille. Ja multa tuli seuraava lasti
    sen syliin. Vaimo sunkin vuorosi on poikaa runkata, Ja sen vaimokin runkkasi minulta 2 laukausta siihen pyyhe liinan päälle. Sen jälkeen ne kuivasi multa penikseni pään ja sitten sen vaimo esitteli mulle sen konttori osan. Poika sun tehtävääsi kuuluu olla mun mieheni käytettävänä aina kun olet täällä ylhäällä.
    Eli kun olet hallin puolella sulla on nämä päälläsi, Ja se puki mulle t-paidan missä
    oli firman loko eli sen firman nimi. Sitten se puki mulle timpurin haalarin missä
    myöskin oli sen firman loko. Ja lopuksi se laittoi mulle puukengät missä oli remmi
    takana. Noin on Seppo puvettu meidän firman vaattehin nyt, Ja sitten mun ukolleni se näyttämään. Mutta se oli varattuna eli puhelimessa ja se näytti mulle
    tule hänen eteen, Se avasi multa sepaluksen ja kaivoi kaluni esille sieltä. Sun on
    aina näytettävä se sille kuiskasi sen vaimo mulle. Ja se turposi uudelleen sen
    kädessä. Sitten se näytti meille menkää pois, Ja me toteltiin sitä heti.
    Ja sen vaimo vei mut sinne takahuoneeseen missä sillä oli työhuone. Ja avasi multa henkselini sekä haalarini alas lattialle. Sun on oltava myöskin mun edessä
    alaste eli nämä paljaana ja kouri mun munaani. Sen jälkeen se otti kaavakken
    ja laittoi sen siihen koneeseen ja rupesi sitä täyttämään. Eli kirjoitti mut sisälle siihen firmaan. Jatkuu jos olet kiinostunut lukemaan.

4. Mun eka duunini 4. Vierailija

Minua pelotti kertoa mun ikäni mutta onneksi se vain kysyi mun syntymä vuottani ja se jatkoi etiä päin sen kaavakkeen täyttämistä. Se sai sen valmiiksi
    ja pois koneesta se paperi sekä laittoi sen hyllylle yhteen laatikkoon. Ja vilkaisi
    mun haarojani tästä minä sekä mun ukkoni pidämme, On poika munat paljaana
    meille aina kun se on täällä ylhäällä töissä. Sen jälkeen se nosti mulle haalarini
    takas paikoilleen ja me menimme oven vierelle mistä mennään sinne hallin puo-
    lelle. Poika kun sinä tulet tälle puolen ilman eri komentoa sinä riisut kaikki pois
    sulta ja laitat ne tähän naulakkoon. Vaikka meillä olis vieraita sinä et rupea meille
    sitten temppuilemaan poika. Oletko ymmärtänyt mitä minä olen sulle äsken kerto-
    nut. Ja minä myönsin sen sille ymmärtäneeni ja riisuin itseni heti alaste sen katel-
    lessa vierestä hyväksyttävästi. POIKA karjaistiin mulle ja minä mun pomoni eteen
    sekä käteni heti niskani taakse. Poika tohon seisomaan ja minä huomasin sen edessä on lattiassa merkki minua varten tehtynä. Minä olin korkeintaa puolen metrin päästä siintä ukosta ja mulla rupesi se heti kovenemaan uudestaan.
    Ukko oli vain tyytyväinen tilanteeseeni ja kun se oli kokonaan ylhäällä otti se ukko
    viivottimen ja mittasi sen pituuden sekä paksuuden. Vaimo laita yläs tämän päivän kohalle, Sepolle sen siitin ja mittasi multa uudestaan, Pituus 14.8 ja paksuutta löytyy pojalta 4.8 cm. Ei hassummin 16 vuotiaalta pojalta ja katseli minua silmiin.
    En voinut sitä katella silmiin, Poika oletko sinä 14 vuotias niinkuin minä hiukan epäilen kun ei ole sulla vielä täällä karvojakaan. Mun vanhemmillani ei ole karvoja
    ja ne ajavat ne multakin pois, Minä kertoilin sille ukolle ja katselin mun varpaitani,
    Sekä mun kaluni lähti takas alas eli perus asentoon. Ukko katseli mun siitintäni ja sen vaimo antoi vitsan sille kouraan eli tiesin mitä minä kohta saan heiltä palkinnoksi. Poika ja se löi sillä vitsalla mun takapuoltani. Seppo kuinka vanha sinä olet oikeesti se kyseli multa. Minä olen 15 vuotias mutta syksyllä minä täytän sen 16 vuotta minä sille kerroin. Ukko vihaisesti yläs tuolista aivan mun nokan eteen, Poika on mulle valehdellut ja vei mut heidän tauko huoneeseen,
    Siellä mut laitettiin heti pöydälle vatsalleni ja sen vaimo laittoi mun käteni suoraksi sekä laittoi ne multa kiinni. Siinä pöydässä oli valmiiksi narut missä
    oli hirtto silmukkaa muistuttavat silmukka ja multa käteni sen läpi ja oli poika kiinni heillä. Ukko otti sen vitsan ja rupesi minua rankaisemaan kun olin valeh-
    dellut heille. Halliin varmasti kuului kuinka minua piiskattin mun ekana työ päivänäni. Kirjoitan hiukan lisää mun ekasta työ paikastani, Ja tämä kaikki on
    aineskin mulle totta.

5. vierailija Vierailija

6. vierailija Vierailija

lukisin, mutta on vaikea
    sorry

sun pitaa sisaista kappaleita

ja vaikka yks introduction lyhyt alkuun et mista kyse

tuulista on kevalla

7. vierailija Vierailija

8. Mun eka duunini 4. Vierailija

Minä paruin kun se ukko hakkasi tai piiskasi minua sillä vitsalla. Vihdoinkin olin
    saanut maksetuksi sille sen mun valheeni. Mut jätettiin siihen pöydälle ja minä
    arvasin ne juttelevat musta, Eli mitä pojalle ne tekevät. Ne tulivat takas ja tarkistivat mun hyvin piiskatun takapuoleni. OK pojalla tämä puoli ja ne käänsivät
    mut toisin päin, Eli olin taaas munat yläs päin ja heidän tarkistettavana. Mullakin heräsi mun penikseni ja ne katselivat kun se nousi yläs uudestaan, Ovella joku yski
    eli siellä oli poika ja ne käskivät heti sitä riisumaan itsensä. Poika oli kohta alaste ja tuli mun viereeni katselemaan mun sojottavaa kaluani. Pentti meidän entinen
    runkku poikamme ja Seppo meidän uusi runkku poika ne esitteli meidät toisillemme. Seppo on parkunut se Pentti sanoi heille. Ne käänsi multa takapuoleni hänelle näytille. Mitä on Seppo teille tehnyt se kyseli heiltä. Se valehteli mulle päin turpaani olevansa 16 vuotias mutta se onkin vain 15 vuotias
    mutta kuulemma syksyllä se sen 16 vuotta täyttää. Kun minä yritin tänne ekalla
    kerralla tulla töihin olin silloin 15 vuotias myöskin, Ja sinä piiskasit mut remmillä
    mutta nyt vain vitsalla se sanoi meille. Kyllä vitsalla kun se on tän viikon meillä vain kokeella, Ja huomennakin voi olla että on Sepolla vitsa päivä edessä.
    Ja sen jälkeen mut takas selälleni ja Pentiltä kalu yläs sekä spermaa ulos sen peniksestä. Kuten sen vaimokin sitä otti multakin ulos. Seppo laukee liian aikaisin
    Penttiin verrattuna. Mutta minä pidän Sepon mulkusta enemmän kuin aikuisen
    miehen mikä sinä olet Pentti nyt. Onkos sulla sitä ajokorttia vai oliko sekin vain lekendaa. Pentti näytti sen ajokortin heille ja se meni ukon vaimon kanssa sen muijan työ huoneeseen. Pentti aloittaa meillä huomenna auton kuljettajana, Ja kirjataan nyt yläs meidän papereihin. Ja ukko mun kalustani kiinni sekä tuoli
    sen takapuolen alle. Eli se runkkaa kopeloi mun kaluani pitkään minä tuuumasin silloin heillä pöydällä. Jatkuu jos olet vain kiinostunut. Muut menkää vaikka siskoanne kiusaamaan.

9. Mun eka duunini 5. Vierailija

Kun ukko oli saanut minua riittävästi runkata mut päästettiin irti pöydästä ja sen
    vaimo vei mut pesulle. Sen jälkeen mulle vaatetta päälle ja alakerrasta tuli Reijo
    joka on ukon vaimon pikku-veli ja paikan työn johtaja hallin puolella. Se oli mukava mulle sen kanssa oli helppo jutella ja se esitteli mut muille duunareille
    siellä hallissa. Sen jälkeen se vei mut heidän tauko huoneen puolelle ja kyseli multa, Onko sulle kerrottu että joka päivä heti ruoka tunnin loputtua tulet meille
    leluksi eli nämä paljaaksi ja kouri minua haaroihini. Nyt sinä olet hiukan myöhässä kun sinua lämmitettiin äsken tuolla ylhäällä. Mutta sinä selvisit siintä henkissä eli poika. Ja Reijo riisui mut alaste ja vihelsi kun se näki mun hyvin piiskatun takapuoleni. Minut se laittoi pöydälle ja haki henkilö kunnan paikalle.
    Mulla koveni heti mun siittimeni kun he sitä katseli. Poika on mun kummi poikani sanoi Toini mun kummi tätini. Ja Reijo joka on heidän pomo aloitti mun runkkaamiseni ja muut perästä. Kun mun aikani meni umpeen tätini pesi mut. Poika on saanut hyvin selkäänsä huomaan, mutta meille on pää asija että sut on otettu meille hommiin tänne poika. Ja mulle mun duuni vaatteeni takas sekä minä sinne yläs mun duuni paikalleni. Ja heti vaatteeni pois päältä ja ukon eteen seisomaan juuri siihen merkin kohdalle ja käteni niskani taakse.
    Poika ja se ukko katseli mun siitintäni joka oli vain levossa mun koipieni välissä.
    Eikö pojalla seiso enää sanoi ukko kun oli jonkun aikaa minua runkannut. Ei taida seistä mutta huomenna se seisoo taas niin kuin sen pitääkin minä sille lupasin.
    Se vei mut heidän tauko huoneen pöydälle selälleni ja kouri ehkä puoli tuntia mun peli välinettäni. Poika mun mieleeni saanko minä piiskata sinua aina kun mun mielestäni olet tarpeessa se kyseli multa. Vaikka heti en minä siihen kuole
    Ja ukko huudatti minua hiukan lisää. Minä näin kun sen vaimo piti hallin puo-
    lelle menevää ovea auki, Että kaikki kuulevat kun sen ukko huudatti minua. Ukko pojalle remmiä se antoi sille remmin ja minä sitä sain mun mielestäni
    riittävästi. Tulee vielä viimeinen osa tähän toivon että myöskin muut kertovat
    heidän töistään kun olivat nuoria poikia/tyttöjä.

10. Mun eka duunini 5. Vierailija

Minä menin kotiini töiden jälkeen ja tätini mut näytteli äidilleni. Onpa Seppo nyt
    parkunut mikäs oli syy jätit ruokaa lautaselle vai sanoi äitini meille.
    Toini valehteli mun ikäni ja jouduin sen heille maksamaan, Muut piiskaukseni olivat vain ilman mitää syytä kun halusin sen mun duunini. Minä itse yllytin sitä
    ukkoa piiskaamaan minua. Ja sen vaimo tahtoi tietää pystyykö minua piiskaamaan
    myöskin remmillä. Ja se kävi avaamassa oven hallin puolelle että porukka kuulee
    kun minua sisään ajetaan heille. Kyllä kuului sun parkuminen sinne hallin puolelle
    mutta pää asija on että olet meikäläisiä poika ja tätini halasi minua kunnolla.
    Äitini laittoi mun päälleni vaatteet mitkä on helppo ja nopesti pois mun päältäni.
    Tätini tuli hakemaan ja me lähdettiin työ paikalle, Minut vietiin heti alas heidän
    puku kopille.Seppo tämä on sun kaappisi sulta vaatteesi tänne ja firman vaatteet
    hetkeksi sulle päälle. Minä riisuiduin kuten pitääkin Seppo sinä olet tässä firmassa
    ratto poikana ei noita sulle jalkaasi, Ja minä otin myöskin alkkarini pois koivistani.
    Poika meidän kaikkien mieleen ja näytti muille mun piiskatun takapuoleni. Sinä
    paruit eilen kuin pikku jellonat ja kaikilla oli hauskaa. Poika syönnin jälkee nämä
    meille leluksi eikä mitään myöhästymisiä tällä kertaa poika, Ja Reijo läppäsi minua isällisesti taka puoleeni. Minä menin Reijoa jelppailemaan sinne hallin puo-
    lelle. Poika kun pilli huuta kato mikä numero on sen pillin vieressä valo taulussa.
    Jos on 00 se on ratto pojan numero ja sinua viedään heille leluksi poika. Ja muista
    oli paikalla ketä vain sinä riisut heti sulta vaatteesi pois, Ja ukon eteen kädet niskasi takana poika lopetti Reijo mulle puheensa. Pilli soi mutta ei ollut mun numeroani vielä. Kummi tätini kävi siellä ja kun tuli takas näytti mulle peukaloa
    yläs päin. Eli olin saanut sen paikan itselleni. Minä olin siellä hommissa aina
    armeijaan menooni asti. Se oli mun elämäni mukavin työ paikkani.

11. vierailija Vierailija

Seppo, minä piiskaan sinua takapuolelle.

12. vierailija Vierailija

Milloin "isä" aina valmiina piiskaa oma kakarasi.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri