Mun ex-mies vainoaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hädässä.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hädässä.

Vieras
Mun ex-mies lähettelee mun uudelle miehelle tekstiviestejä tyyliin: "Varoppa vaan, saattaapa tulla iltasella puskasta joku ja suunnata voimallisia iskuja suoraan sun päähäs... tai muuta mukavaa... mietippä tätä kun nussit XXXX:ää."

Numero on tietenkin joku prepaid että sitä ei voi jäljittää... Vai voiko? Turha kai tossa poliisille mennä kun ei mitään voi todistaa, mutta päivänselvää että se on mun ex. Mustasukkainen väkivaltainen paska.

Mun ex soitteli päivässä 50-60 kertaa ja lähetteli uhkaus viestejä ja tuli häiriköimään tytön pelejä kentälle ja valmentajat pyysivät poistumaann...soitin poliisille ..sanoivat ett pitää olla 100 viestiä päivässä ja sit hain lähestymiskieltoa ..en saanu kun on välimatkaa 400km...eli en usko ett poliisi ottaa kantaa...vaihtakaa numerot ja si ne salasiksi...näin minä tein...tsemppiä.

Onko tehnyt tuota kauankin?
Itselläkin tuollainen lapsellinen exä, joka uhkaili ja teki itsestään naurunalaisen.
Miehelleni hän ei noita lähetellyt, mutta minulle. Itse näytin niitä meidän yhteisille kavereille ja naureskeltiin tuolle pelleilylle, aika nopsaa loppu uhittelu :D

Mutta jos exäsi on oikeastikin väkivaltainen ja voi oikeastikin hypätä puskista kimppuun, niin on tietysti tosi inhottavaa :|

Kannattaa kertoa poliisille, koska JOS se ex kuitenkin tekee jotain, niin on varmaan hyvä että poliiseilla on jo etukäteen tieto että se sekopää saattaa tehdä jotain ikävää ja on jo uhkaillutkin.

No mun nykymies ei tota pelkää, koska on iso kaveri ja harrastanut monia taistelulajeja. Varmaan jäis mun ex ukko toiseksi. Se on yleensä väkivaltainen vaan heikompia vastaan, kännissä tosin ei koskaan tiedä, mutta tuskin paljon sais aikaan mun nykyselle...

Mut eihän sitä tiedä mitä sen sekopäähän tulee mieleen. Mut mun nykyinen ei haluu että teen mitään. Luulen, et hän jopa haluis että tapahtuis jotain... Siis mun nykyinen ei oo mitenkään väkivaltainen (paitsi itsepuolustus ja heikompien puolustus) mut se on valmis jos jotain tulee vastaan...

Just tyypillistä. Ensin on tommonen mies ja nykyinenkin on tuollainen... Siis se nyt on vaan niin, että kyllä toi sun nykymieheskin asenne kertoo jostain. Taidat arvostaa fyysisesti vahvoja miehiä, joilla ei kuitenkaan niin hirveesti raksuta...

Mun ex soitteli päivässä 50-60 kertaa ja lähetteli uhkaus viestejä ja tuli häiriköimään tytön pelejä kentälle ja valmentajat pyysivät poistumaann...soitin poliisille ..sanoivat ett pitää olla 100 viestiä päivässä ja sit hain lähestymiskieltoa ..en saanu kun on välimatkaa 400km...eli en usko ett poliisi ottaa kantaa...vaihtakaa numerot ja si ne salasiksi...näin minä tein...tsemppiä.

Nyt on tullut myös lakimuutos voimaan, joka auttaa entistä paremmin oikeasti lain nojalla puuttumaan vainoamiseen.

Yhteistyössä