Mun ihana äiti =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnellinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onnellinen

Vieras
Soitti eilen ja sovittiin että käy päivällä tuomassa yhden jutun meille kun oon töissä.
Oli sitten ollu täällä lähes koko päivän, siivonnut ja pessy ikkunat - pöydällä oli kortti ja kukkakimppu - tekstillä en muutakaan keksinyt hyvää alkavaa lomaa ja syntymäpäivää =) =)

noin minäkin tein opiskelevalle tytölleni..
ja itsekin sain hyvän mielen..
hän osasi kiittää ja sitä viestiä säilytän yhä, vaikka siitä on 4 vuotta..

Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen:
Soitti eilen ja sovittiin että käy päivällä tuomassa yhden jutun meille kun oon töissä.
Oli sitten ollu täällä lähes koko päivän, siivonnut ja pessy ikkunat - pöydällä oli kortti ja kukkakimppu - tekstillä en muutakaan keksinyt hyvää alkavaa lomaa ja syntymäpäivää =) =)

Alkuperäinen kirjoittaja minttuliisa:
Alkuperäinen kirjoittaja ooh:
Ihanaa, että osaat ottaa tuon noin :) Nolona myönnän, että mä oisin ehkä vain loukkaantunut...

Saanko kysyä miksi? :) Ihana äiti sinulla!! :)

No kun mun äidillä varsinkin aiemmin oli tapana, et AINA kun se tuli kylää, se heti kahvien jälkeen kysyi et mitäs hän vois tehdä, jos pesisi vaikka ikkunat tai pyyhkis nurkista noi pölyt... käy siis harvoin kylässä ja antaa sen vaikutelman, ettei mun koti sellasenaan kelpaa. Ja joo, hyvää hyvyyttäänhän se sitä tarjoo. ;)

Mä olisin ehkä hitusen loukkaantunut jos olis mun kaappeihin jne tunkenut, mutta oli siis imuroinut, pessyt lattiat ja ikkunat.
Varmaan osaksi siksi että mulla on torstai perinteisesti ns suursiivouspäivä, mutta mulla oli eilen vähän surullinen päivä ja en siis "ehtinyt" siivoamaan tai edes kunnolla kotona olemaan.

Yhteistyössä