mun ihmisrakkaus hetken aikaa täynnä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

plääh

Aktiivinen jäsen
05.12.2007
15 531
1
36
kiitos eilisen ihanan särkänreissun. Taas tuli todettua kuinka itsekkäitä aikuiset ihmiset on, ajatellaan vain minä minä minä ja minun lapseni. Pieniä tönitään edestä pois, ohitellaan ja mulkoillaan jos joku jää pienen lapsen kanssa hetkeksi heidän tielleen. Omille lapsilleen opetetaan että on ihan hyväksyttävää mennä jonossa ohi että vain itse saa nautinnon jota tullut hakemaan, viis muista jotka ovat olleet jonossa jo pidempään.
Räikein oli delfinaariossa jossa oli pitkä jono näytökseen, paikalle tuli vanhemmat 3 tytön kanssa jotka olivat jo vanhempia kaikki yli 12 noin. Äiti kehui kahdelle vanhimmalle että menkää ihan tuonne jonon kärkeen että saadaan huippupaikat :o tytöt sitten lähti "vessaan" ja keksen matkan jäivät seisoskelemaan ja juttelemaan, kas kummaa siihen jonon kärkeen se vessareissu loppui

onneks tuolla tarttee käydä kerran vuodessa |O

Kiva äiti niillä muksuilla...
Onneksi en ollut paikalla. Mulla on tapana taluttaa ohittajat kädestä pitäen jonon hännille. Eikä tämä ole vitsi :-). Arvaatte että siitä syntyy meteliä silloin tällöin ja se meteli ei lähde minusta.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
Onneksi en ollut paikalla. Mulla on tapana taluttaa ohittajat kädestä pitäen jonon hännille. Eikä tämä ole vitsi :-). Arvaatte että siitä syntyy meteliä silloin tällöin ja se meteli ei lähde minusta.

Loistavaa! B)

tilanteissa! Muuten ne ei opi ikinä, kun kun kukaan ei ojenna!
Kaikki ohitetut ovat kuitenkin sun puolella, eli ohittajien ei auta, kuin nöyrtyä ja palata jonon hännille. Törkeimmät ei kyllä edes häpeä :(

Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:

Loistavaa! B)

Muuten hyvä, mutta voi saada syytteen...

oltiin kans alkukesästä ja eläinpuistossa yks mamma kissahti mun pojalle kovaa ja korkealta koska mun poika halus mennä katsomaan riikinkukkoa kun se levitti pyrstönsä, eikä huomannut todellakaan et tää mamma kuvaa sitä... huonotapanen kakara kuulema kun marssii vaan eteen toisten valokuviin :xmas:
saatoin hieman avautua :whistle:

sama homma tukkijoessa, äidit ja isit räikeesti talutteli jälkikasvuaan niiden puomien alitse jonon etupäähän ja selittelivät mennessään et he ihan tästä äkkiä vaan kun ovat kohta lähdössä niin ehtivät sitten :xmas:

siinä kaks esimerkkiä tuhannesta sen päivän aikana, kyllä riitti mulle!! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:

Loistavaa! B)

Muuten hyvä, mutta voi saada syytteen...

Siksi on hyvä etten ole paikalla :) Tosin en mä käyttäisi väkivaltaa.

Yhteistyössä