kiitos eilisen ihanan särkänreissun. Taas tuli todettua kuinka itsekkäitä aikuiset ihmiset on, ajatellaan vain minä minä minä ja minun lapseni. Pieniä tönitään edestä pois, ohitellaan ja mulkoillaan jos joku jää pienen lapsen kanssa hetkeksi heidän tielleen. Omille lapsilleen opetetaan että on ihan hyväksyttävää mennä jonossa ohi että vain itse saa nautinnon jota tullut hakemaan, viis muista jotka ovat olleet jonossa jo pidempään.
Räikein oli delfinaariossa jossa oli pitkä jono näytökseen, paikalle tuli vanhemmat 3 tytön kanssa jotka olivat jo vanhempia kaikki yli 12 noin. Äiti kehui kahdelle vanhimmalle että menkää ihan tuonne jonon kärkeen että saadaan huippupaikat
tytöt sitten lähti "vessaan" ja keksen matkan jäivät seisoskelemaan ja juttelemaan, kas kummaa siihen jonon kärkeen se vessareissu loppui
onneks tuolla tarttee käydä kerran vuodessa |O
Räikein oli delfinaariossa jossa oli pitkä jono näytökseen, paikalle tuli vanhemmat 3 tytön kanssa jotka olivat jo vanhempia kaikki yli 12 noin. Äiti kehui kahdelle vanhimmalle että menkää ihan tuonne jonon kärkeen että saadaan huippupaikat
onneks tuolla tarttee käydä kerran vuodessa |O