Mun jalat huutaa tuskaa,mitä nyt pitäisi tehdä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvoton ja tuskissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvoton ja tuskissaan

Vieras
Minulla on aina ollut helposti väsähtävät jalat..No,nyt kun teen työtä jalkojen päällä kokopäiväisesti (siivousalalla) niin jalkapohjat kipeytyvät niin,etten enää kotona pysty ollenkaan kävelemään normaalisti..Tönköttäen menen huoneesta toiseen,jos on pakko.Tekee niin kipeää,vihloo ja särkee..Enimmäkseen tuosta holvikaaren kohdalta jalkapohjasta ja kantapäästä.Tätä on jatkunut kauan,mutta olen lykännyt lääkäriin menoa,koska pelkään,että menetän työpaikkani..Mutta kohta tuntuu,etten jaksa enää tämän tuskan kanssa.Viikonloppuisin kipu on laimeampaa,kun en sentään koko ajan seisoskele ja kävele kotosalla.
Onkohan tässä nyt alanvaihto tulossa..?Se vain,että varaa ei ole lähteä opiskelemaan talolainojen ym.kanssa ja pidän työn touhussa olemisesta.Tuo jalkojen särky vain pilaa koko elämän..:( Sinnillä vain menen työpäivästä toiseen...

No kyllä se kantsisi alkaa selvittää, mistä monen johtuu. Auttaisiko esim. tukisukat tai kenkien vaihto.

Molempien vuoksi melkein kantsisi siellä lääkärillä käydä, koska kunnolliset tukisukat esim. maksaa maltaita ja niihin voi saada lääkärin kautta avustusta.

Niin kai se täytyy ottaa itseään niskasta kiinni ja tepastella sinne lääkärin puheille..Jalkahieronta auttaa tilapäisesti,mutta kun lähtee levosta taas kävelemään niin tuskaahan se on..

Heitä Promenan kengät helvettiin. Itse sain niillä vain samanlaiset tuskat vuosikausiksi kun en tajunnut ostaa jotain ihan muuta merkkiä. Promena kun oli ainut joka tuli työpaikalle esittelemään....

Yhteistyössä