mun kaveri saa syyttää vain itseään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yök
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yök

Vieras
kun se alkoi seukkaamaan miehensä kanssa, se oli hoikka ja kaunis. ja nyt suhteen edetessä se on plösähtänyt koko eukko. ylipainoa ainakin kolkyt kiloa! käy niin sääliksi sen mies, komea ja hyväkroppainen. eikä mun kaveri tajua ollenkaan, miten säälittävä se on. itteensä saa syyttää kun sen mies tulee pettämään sitä. onko pakko olla läski?inhottavaa.

eikä se edes tajua omaa tilaansa. mies raukka. semmoisen possun kanssa joutuu olemaan. hyi.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ai mää vai? :xmas: Nou hätä, mun miehelle tuntuu hyvin kelpaavan myös muhkumpi :D

(tosin mulla ei oo 30 kg ylipainoa eli en se kai sitten ollutkaan mää )

Mulla on, mä se varmaan olen josta ap puhuu :D.

Harmi vaan että mun mies on kyllä vallan onnellinen ja tyytyväinen kanssani. Ja raukka jaksaa vielä innostuakin tämmöisestä siasta, ei tarvi paljon vilautella kun silmät jo kiiluu :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja yök:
joo, niinhän sä luulet että kelpaa. näkisit miten se sun miesraukkas joutuu kuolaamaan hoikempien, normipainoisten perään. sääliksi käy sun ukkos. todella.

Mähän olen normaalipainoinen, vaikka olenkin painavampi kuin tavatessamme :xmas:

Ja me molemmat saadaan ihan vapaasti kuolata komeiden kundien/hehkeiden misujen perään :D. Ei me sokeiksi tultu, kun naimisiin mentiin...

käy oikeeksi sääliksi sitä miestä. kaveri on mikä on, ylipainoinen plösö joka kuvittelee että kun on kerran miehen saanut, niin se riittää. ihanku ei tarttis enää itestään huolta pitää sen jälkeen. mutta siinähän näkee sitten. turha itkee kun mies menee jonkun normaalipainoisen mukaan.

käy oikeeksi sääliksi sitä miestä. kaveri on mikä on, ylipainoinen plösö joka kuvittelee että kun on kerran miehen saanut, niin se riittää. ihanku ei tarttis enää itestään huolta pitää sen jälkeen. mutta siinähän näkee sitten. turha itkee kun mies menee jonkun normaalipainoisen mukaan.

Taidat itse kuolata sen miehen perään, mutta mies taitaakin vain rakastaa sitä omaa plösöään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lopeta! Onko sulla tosiaan itelläs noin köyhä elämä? Sua mä säälin,en sun kaveria tai sen miestä!

näin sanoo pläski, jolle kalahti omaan nilkkaan. mieti edes läheisiäs, jos ei oma terveys kiinnosta.

Lopeta! Onko sulla tosiaan itelläs noin köyhä elämä? Sua mä säälin,en sun kaveria tai sen miestä!

näin sanoo pläski, jolle kalahti omaan nilkkaan. mieti edes läheisiäs, jos ei oma terveys kiinnosta.

Jos jollakin vielä tulee kalahtamaan omaan nilkkaan niin se olet sinä. Mieluummin olisin pläski kuin tuollainen haukka.

No sä tunnut hakevan vain riitakumppania. Eikä osunu lähellekään mun nilkkaa. Hanki elämä, mutt jätä se kaverin mies rauhaan!

No sä tunnut hakevan vain riitakumppania. Eikä osunu lähellekään mun nilkkaa. Hanki elämä, mutt jätä se kaverin mies rauhaan!

No sekös tuota aloittajaa mättää kun ei saa miestä vaikka miten haluais.

Mutta hei, elämä on :D

siinähän nauratte. itellenne se kolahtaa omaan nilkkaan, kun iskee sydän ja verisuonitaudit kun läskit kalkkeuttaa kaikki paikat. luuletteko että ukkonne on ylpeitä ja onnellisia kun ihrakasa höllyy vierellä? joo, toi on mun nainen.. not.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja fg:
miten sä ap selität sen et mä olen hoikka ja kaunis ja mieheni silti kuolaa muiden perään? :whistle:

hei dille, mä puhuin vain pläskeistä ja plösähtäneistä. hyvät sulle jos oot normipainossa.

niin joo, se selittyy sillä, että sun ukkos on sika.

Eli niillä pläskeillä ja plösähtäneillä ei voi olla vaan miehiä jotka on sikoja kanssa?

Yhteistyössä