Mun kaverilla vakava sairaus...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
ja ylihuomenna olen menossa katsomaan häntä 400km päähän sairaalaan. Haluisin viedä jotain piristykseksi ja mitäköhän se joki voisi olla? Olemme nuoria (21) ja kiinnostuksen aiheet niitä näitä. Sillä on jo tietokone siellä ja netti, leffoja ja kirjoja hänelle on jo viety.
Ajattelin jotain sellaista 'puuhapakkausta' jossa piirrustuslehtiö, kyniä, kynsilakkoja ja suihkugeelejä. Itse kun olin sairaalassa niin kaikki sellainen oli kivaa.. Kuullostaako lapselliselta?

Mitä te veisitte ystävällenne joka ei saa poistua osastolta infektioriskin takia, vaan joutuu seuraavan kuukauden viettämään samassa huoneessa?

Ihan kiva jos ystäväsi tykkää piirrellä. Jotain herkkuja, suklaata, sipsejä. Jos mulla olisi rahaa ja kaverini tykkäisi sen tyyppisestä näpertelystä, niin veisin tarvikkeita joista voisi väsäillä koruja.
Erikokoisia puu-, lasihelmiä, korukiviä, nahkanyörejä, korulankaa, vaijereita, ketjuja, korvispohjia, liimaa, renkaita ja lukkoja ynnä muita ja myös erilaisia pihtejä mitä tossa hommassa tarvitaan.

Mä olin aikoinani sairaalassa pitkään, niin mun ystis toi kirjepaperia sellasien ison setin (kuoroa, postareita, kyniä jne), ja lupasi vielä vastailla mun kaikkiin kirjeisiin.. Oli ihana juttu, kirjottelin tosi paljon ystävien kanssa..Oli samalla terapiaa.

Kuulostaa ihanalta ajatukselta tuo puuhapussi :). Ystävälläsi on superupea tosiystävä, eli sinä :heart: . Mieleeni tuli jokin kaunis maisemajuliste tai kuvia paratiisimaisemista, johin haaveisiin hän voisi vaipua. Erilaiset kuvat saattaisivat rentouttaa ja kauniiden asioiden/esineiden katseleminen tuottaa mielihyvää. Kauniisti ajattelet, kun haluat auttaa ystävääsi kaikin tavoin :)

joku hauska nuorten lehti / kirja / eräs tietty hedelmä mikä on valtavan terveellinen, mutta en muista sen nimeä. joitan luomu hedelmiä veisin ( ei myrkkyä kudoksiin enempään, mahdollisuus parantumiseen) tai tietysti paras kun kysyt hänen toiveita.. hänellä voi olla joku mieliteko tai haave. ja veisin jonkun kauniin kortin, jossa lukisi tulevaisuuden uskoa ja elämäniloa tuovia ajatuksia parantumiseen!

Yhteistyössä