Mun koti ei oo täällä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poppaliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mie olin yks päivä rattastamassa ja mukana oli mp3 soitin, mites sattuki että sieltä kajahteli minun korviin se ihhahhaa-biisi, tottakai mie lauloin mukana oikein syömmen pohjasta ja kappas, naapurit oli pihalla, sen lisäksi niillä oli vieraita. Naapurit ei ehkä niinkään mieti minun touhuja mutta ne vieraat... :snotty: Ja juu, olen saanu kuulla tuosta.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mie olin yks päivä rattastamassa ja mukana oli mp3 soitin, mites sattuki että sieltä kajahteli minun korviin se ihhahhaa-biisi, tottakai mie lauloin mukana oikein syömmen pohjasta ja kappas, naapurit oli pihalla, sen lisäksi niillä oli vieraita. Naapurit ei ehkä niinkään mieti minun touhuja mutta ne vieraat... :snotty: Ja juu, olen saanu kuulla tuosta.

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
Ajattelee että muuttais tyttörukka sit pois :D

Tai että onpas naapurin rouvallakin asiat huonosti:D

Hulluahan tässä vaan on se, että kun just vasta tänne muutettiin
:laugh: :saint:
Onneks ei vielä pääse tonkimaan pihalla, siellä varmaan laulaisin ja kuuluis varmasti :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:

Tuon minäkin olisin halunnut nähdä.. ja kuulla

:laugh: :D

no siis se ois ihan ok biisi jos se muija osais ees suomea kunnolla :whistle: mun khodi ei oo thäällä..en voi sille mitään mut pistää niin korvaan toi erikoinen ääntäminen

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no siis se ois ihan ok biisi jos se muija osais ees suomea kunnolla :whistle: mun khodi ei oo thäällä..en voi sille mitään mut pistää niin korvaan toi erikoinen ääntäminen

Juu, on harvinaisen huono biisi ja minä kuitenkin tykkään niin kaikenlaisesta :D En voi sietää tai edes ymmärtää :D

Yhteistyössä