Voihan rähmä, mitähän noi uudet naapurtki aattelee jos kuulevat kun hoilaan tota koko ajan "mun koti ei oo täällä"
Kiits keittiönoita, mä ihastuin tuohon biisiin ikihyviks ja nyt kajahtelee jo seinistä :kieh: 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Mulla tuo on soittoäänenä puhelimessa
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Mie olin yks päivä rattastamassa ja mukana oli mp3 soitin, mites sattuki että sieltä kajahteli minun korviin se ihhahhaa-biisi, tottakai mie lauloin mukana oikein syömmen pohjasta ja kappas, naapurit oli pihalla, sen lisäksi niillä oli vieraita. Naapurit ei ehkä niinkään mieti minun touhuja mutta ne vieraat... :snotty: Ja juu, olen saanu kuulla tuosta.
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Mulla tuo on soittoäänenä puhelimessa
Noniin, sekin vielä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Ajattelee että muuttais tyttörukka sit pois![]()
Tai että onpas naapurin rouvallakin asiat huonosti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:yks kauheimmista biiseist'. ei sitä voi musiikiksi sanoa. suomi paskaa
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Mie olin yks päivä rattastamassa ja mukana oli mp3 soitin, mites sattuki että sieltä kajahteli minun korviin se ihhahhaa-biisi, tottakai mie lauloin mukana oikein syömmen pohjasta ja kappas, naapurit oli pihalla, sen lisäksi niillä oli vieraita. Naapurit ei ehkä niinkään mieti minun touhuja mutta ne vieraat... :snotty: Ja juu, olen saanu kuulla tuosta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no siis se ois ihan ok biisi jos se muija osais ees suomea kunnollamun khodi ei oo thäällä..en voi sille mitään mut pistää niin korvaan toi erikoinen ääntäminen
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Mistä elokuvast muuten toi kappale on, tietääkö joku? Olis kiva katsoa se.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Mistä elokuvast muuten toi kappale on, tietääkö joku? Olis kiva katsoa se.
Sooloilua on leffan nimi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no siis se ois ihan ok biisi jos se muija osais ees suomea kunnollamun khodi ei oo thäällä..en voi sille mitään mut pistää niin korvaan toi erikoinen ääntäminen