mun kroppa on ihan sekaisin ja vituttaa ja itkettää!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
lopetin pillerit enkä saanut ees tyhjennysvuotoa. vikasta laatasta unohdin kiireenvuoksi kyllä muutaman pillerin ja sain senvuoksi tuhrua. onhan se voinu olla se tyhjennysvuoto.
nyt lopetuksesta on aikaa jo jonkunverran.

2vko lopetuksesta kipuilin ihan hirveesti ja saattaa olla että se oli ovulaatio.
tuosta viikonpäästä taas samanlaista kipua joka kesti päivän. sitten oli taukoa muutamia päivä ja senjälkeen nyt 12 päivänajan mulla on ollut menkkakipuja. tai mitäsitten lieneekin,mutta kuukautisia ei ole kuulunut eikä mitään muuta vuoroo oo tullut kun valkovuotoa.

ja olen tehnyt jopa raskaustestejä muutaman ja negatiivisia on ollut. en siis ole edes raskaana.

mistä nää mun kivut voi sitten johtua?

oon ollut aina tosi hedelmälinen. vähän liiankin. olen luovuttanut munasoluja ja sillon joutunut lopettaa pillerit ja vuoto on tullut täysin normaalisti. samoten kun en heti viimesen luovutuksen jälkeen alottanu pillereitä tuli ihan normaalisti luomumenkat ajallaan.

muilla kokemuksia?

43 lukenu eikä kukaan vastannu :(
missävaiheessa menisitte lääkäriin jos menkat ei ala? jos meinaan lapsia vielä ois tiedossa. eihän niitä saa alulle jos ei tuu menkkojakaan. toivottavasti ei ois samanmoista häiriöö kun kaverilla jollei vuoteenkaan tuu menkkoja jos ei hae kuuria.

Saattaa kestää jonkin aikaa kunnes hormonitoiminta normalisoituu. Muutaman viikon kuluessa kannattaa käydä lääkärissä jos tilanne ei muutu. Ehkäisypillerit voivat sekoittaa elimistön melko pahasti, mutta lähes aina tilanne normalisoituu kuukausien kuluessa.

tosiaan kun oon luovuttanu munsoluja niin silloin kiertoni on tullu normaaliks ihan samantein. ei oo ollu mitään ongelmia. nää kivut alkaa yleensä iltapäivällä ja pahenee iltaa kohden. sellaista menkkamaisto kolotusta ja jota on ollut myös raskausaikana. 3 lasta on ja jokaisen kohdalla tämmöstä on ollut.
mutta nyt en ole raskaana. mietin vaan kuinka kauan ne gynet haluaa että mä odottelen ennenkun ottaa mut vastaan.

Yhteistyössä