mun lapset menossa huomenna hoitoon mummulaan ja mä peloissani......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä jos...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä jos...

Vieras
lapset ovat sen verrann pieniä että laittavat suuhnsa kaiken, repivät johtoja ja kaikki näkemä kiinnostaa. ja niin..mummulassa on ihan kauheesti tavaraa, kyllä te nyt tiedätte, vähän niinkuin museo , on satoja lamppuja, vaaseja, pienen pieniä lapsille ostetuja leluja ympäri taloa käsien ulottuvilla, pesuaineet lattioilla wc:ssä, pieniä koriste esineitä joka puolella , pelottaa että mummu ja pappa ei aina ehdi näkemään, olemaan perässä, pelkään mitä tapahtuu :( olen pyyänyt että mummu tekee ns turvatarkastuksen talossa,menis lapsen korkeudelle ja katsois mitä vaaroja näkisi mutta tosiaan, mummulla periaate että ei lapsi ota eikä laita suuhunsa ko kielletään, niinhän se on joo mutta ovatko he kokoajan vahtimassa? ja nyt vielä luvattu hellettä..muistaakohan noi huolehtia veden juottamisesta ja aurinkorasvasta ja lakista...olen niin paniikissa ja oma matkani taitaa mennä tuon takia piloille kun aattelen vaan lapsia.

Teet itse asuntoon turvatarkastuksen, niin tein minäkin kun viimeksi 1-vuotiaan vein hoitoon. Silitysrauta johtoineen pois ulottuvilta, rikkoutuvat esineet ylös jne. Jos isovanhemmat ovat vanhoja, voivat olla ihan kiitollisiakin vaivannäöstäsi, eivät he välttämättä osaa nähdä lapsen silmin enää.

Yhteistyössä