Mun lapsoset lauloi tossa yks ilta Joulupuu on rakennettu :D Onko muiden muksuilla vaikeuksia muistaa laulujen sanat?:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Naurukohtaus

Aktiivinen jäsen
04.07.2006
3 625
0
36
Tyttäreni melkein 6v ja 3v saivat nukkua yhdessä viikonloppuna ja olinkin vienyt jo heidät sänkyyn kun huoneesta alkoi kuulua ´Joulupuu on rakennettu´. Hetken päästä isompi pyytää minua huoneeseen ja käy ilmi että tyttösillä oli tullut kinaa laulun sanoista. Esikoinen tivaa sitä kohtaa missä lauletaan Jeesuksesta että miten se oikein menee. Oikeasti sanat menevät että ´kiitos sulle jeesuksemme,kallis vapahtajamme,kun sä tulit vieraaksemme, PARAS JOULULAHJAMME´. Esikoisen mielestä kohta menee näin: ´kun sä tulit vieraaksemme, VALAISEVA HAUKI´!!!!!!:O:O Oli naurussa pitelemistä kun selitin miten laulu oikeasti menee ja esikoinen ei millään meinannut uskoa asiaa. Nuorempi siskonsa oli toitottanut tytölle miten laulu oikeasti menee mutta esikoinen oli vissinvarma että siinä kohtaa lauletaan ´valaiseva hauki´:laugh: Mä en ymmärrä miten voi sekoittaa noin pahasti kun esikoisen versio ei ole lähelläkään totuutta :D

Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;25401312:
"Nyt odotame Jeesusta, se liekkiin leimahtaa"
Mulla ei oo hajuaka miten toi oikeesti menee, mutta tuskin noin (oppinut seurakunnan kerhossa)...
tytöllä ikää 3,5v.

:DD
Nyt sytytämme kynttilän, se liekkiin leimahtaa. Me odotamme jeesusta, seimessä nukkuvaa..

Yhteistyössä