Mun maha näyttää siltä ku oisin raskaana rv. 20!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Ihan himmee! :o Normisti tää helpottaa ku menkat alkaa mut ei ny, ihan järkyttävä turvotus. Jos viittisin ni ottasin kuvan ja näyttäsin, tällä mahalla kyllä huijais ketä vaa!

Kiva jos duunissa alkavat kattelee.. Täytyy vissii käydä lekuris jos ei tää ala pikkuhiljaa laskee, eihän tällanen voi olla normia..

No mun maha näyttää siltä muuten vaan, et oisin raskaana, ei nyt noin pitkällä, mut kummiskin. Todella ikävää. Mut mä oon alistunut tähän, mulla oli jo ennen raskauksia maha kauhee pömppö, vaik muuten olin ihan normaalipainoinen. Kiloja jäi 2 raskaudesta 6kg. Vielä imetän, mut toi maha ei kyl tosta lähde, vaikka viel kiloja lähtis.

Voi johtua niin monesta asiasta, mutta esim. mulla on yliherkkyyttä mm. vehnälle, ja se aiheuttaa juurikin samaa ongelmaa. Ja ei siis tosiaan puhuta mistään pikkupöhötyksestä vaan vatsa näyttää ilmapallolta ja muualtakin turvottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja lila:
Voi johtua niin monesta asiasta, mutta esim. mulla on yliherkkyyttä mm. vehnälle, ja se aiheuttaa juurikin samaa ongelmaa. Ja ei siis tosiaan puhuta mistään pikkupöhötyksestä vaan vatsa näyttää ilmapallolta ja muualtakin turvottaa.

Mulla tää liittyy ihan täysin menkkoihin. Turvotus alkaa jokunen päivä ennen menkkoja ja loppuu normisti pari päivää menkkojen alkamisen jälkee, paitsi tällä kertaa..

Normisti mulla ei oo minkäänlaista vatsaa, ihan littee on. Paitsi nyt, näyttää siltä ku ois korispallon syöny. Ja tuntuu aika ahtaalta..

Alkuperäinen kirjoittaja Halikatti:
No mun maha näyttää siltä muuten vaan, et oisin raskaana, ei nyt noin pitkällä, mut kummiskin. Todella ikävää. Mut mä oon alistunut tähän, mulla oli jo ennen raskauksia maha kauhee pömppö, vaik muuten olin ihan normaalipainoinen. Kiloja jäi 2 raskaudesta 6kg. Vielä imetän, mut toi maha ei kyl tosta lähde, vaikka viel kiloja lähtis.

Mulla on kanssa tollanen, saan onnitteluja menne tullen raskaudesta vaikka vauva köllii tyytyväisenä jo vaunuissa...kilot lähti mutta maha jäi, tästä tokasta vielä entistä isompi...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kävelyä kaksi viikkoa niin pömppömaha on poissa. Puolen tunnin kävelylenkki 5 kertaa viikossa :)

Ei mul oo mitää mahaa! Ei kertakaikkiaan. Normitilassa mun vatsa on suunnilleenki kuopalla..

Mutta ei todellakaa näiden menkkaturvotusten aikaan. En mä kehtaa ees mitää tunikaa laittaa duuniin päälle ku oon ihan saletti et alan saamaan samantien onnitteluja.. :laugh: :laugh:

Muistan jonkun lääkäriartikkelin missä neuvottiin että pömppömahasta pääsee eroon kahden viikon liikunnalla. Siinä oli että ne jotka liikkuu tuon verran ei turvotusta ollut ollenkaan mutta niillä jotka ei liikkuneet oli turvotusta.

Oonpa mä tyhymä.. Ihmettelin vaan että miten tää turvotus näin taas posahti päälle.. Mut nyt mä tajusinki syyn. Se on yks lääke ilmeisesti. Pari tuntii sit otin ekan ja se saattaa tällasta tehä, en vaa aatellu et näin pian.

Yhteistyössä