Mun miehellä taitaa olla toinen nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tumpula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tumpula

Vieras
Mun mies vihaa ylitöitä. Ei siis jää ylitöihin kuin korkeintaan äärimmäisen pakon edessä.

Maanantaina se soitti mulle töistä, kysyi että onko meillä lasten kanssa jotain ohjelmaa. Sanoin että kaverin luona ollaan. Mies ilahtui kovasti ja ilmoitti sitten jäävänsä pariksi tunniksi ylitöihin. Sanoi vielä että "soita kun olet lähdössä sieltä kotiin päin niin mä lopettelen hommat täällä". Etten vaan pääse yllättämään kesken kaiken. ;)

Ihan selvä tapaus, eikös.

Ja tänään se aikoo taas jäädä ylitöihin. :'(

Herra Jumala sentään. Ja sä annat sen vaan olla ylitöissä. Mee nyt nainen tarkistamaan onko se siellä ja keitä muita siellä ylitöitä tekee... Ryhdistäydy!!!

:) :)

Se vielä vähän aikaa sitten sanoi ihmetelleensä miten lähes kaikki naiset sen duunissa on reippaasti ylipainoisia. Ja mä olen laihtunut muutaman kilon lyhyessä ajassa.

Ilmeisesti se on kyllästynyt tälläiseen rinnattomaan luukasaan ja haluaa vaihtelua. :'(

Päivänselvää. Tiedät sen kyllä itsekin :/
Munkin pitäisi kai hakea eropaprut. Mies meni eilen töiden jälkeen työkaverinsa kanssa naapurikuppilaan Turkki-Sveitsi matsia katsomaan. Toinen nainen sillä siellä kuitenkin oli :'(

Munkin miehellä on toinen. Se tekee usein ylitöitä! :o Se on tyhmää, kun sillon se pääsee vasta ehkä yhdeltä tai kahdelta. Mä menen usein sitä auttamaan, mutta se mokoma on niin nopea sen naisensa kanssa, että kun mä saavun paikalle, se jakaa vaan postia muina miehinä! :o

mun mies on viikottain "ylitöissä"... ei koskaan tiedä milloin tulee kotiin. monesti yl 1 ilta viikossa tulee vasta puolenyön aikaan tai vähä jälkeen. mut en jaksa olla mustasukkainen... kuuluu tavallaan työn luonteeseen, mutta silloin ku tulee myöhään niin tiedän että kahden on usein jonkun kans

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Munkin miehellä on toinen. Se tekee usein ylitöitä! :o Se on tyhmää, kun sillon se pääsee vasta ehkä yhdeltä tai kahdelta. Mä menen usein sitä auttamaan, mutta se mokoma on niin nopea sen naisensa kanssa, että kun mä saavun paikalle, se jakaa vaan postia muina miehinä! :o

Jos se piilottaa toisen naisensa roskikseen, kuten mun kaverin mies teki tyttöystävälleen kun vaimo tuli yllättäen käymään sen työpaikalla? :laugh:

Herranjestas, voimia sinulle! :hug:
Minun miehellä on tainnut olla pitkäaikainen suhde myös, tehnyt 12h töitä joka päivä ja tiistaina 18h! :o Oli varmaan sittenkin hotellissa toisen naisen kanssa :'(

:D

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:

Jos se piilottaa toisen naisensa roskikseen, kuten mun kaverin mies teki tyttöystävälleen kun vaimo tuli yllättäen käymään sen työpaikalla? :laugh:

:o :o Oikeesti!!! Mun mies ei kyllä vois tehdä noin kellekkään naiselle.

Se ei laittanut yhtään hanttiin, vaikka mun pitää jäädä ylitöihin. Meillä on kova kiire duunissa, ja on nyt ollut pakko tehdä vähän ylitöitä. Mun vaimo ei ole sanonut yhtään vastaan. Sillä on varmaan toinen mies. Eilenkin käski soittamaan ennen kuin lähden töistä kotiin. Ehtii sitten korjata jäljet.

Pitäiskö mennä sen työpaikalle ja järjestää kauhea kohtaus siellä. :D Vähän viihdykettä ihmisille.

Paitsi että mä en pääse sinne. Enkä suoraan sanoen ihan tarkkaan edes tiedä missä se sen työpiste sijaitsee. :whistle:

Munkin miehellä taitaa olla sitten toinen nainen kiikarissa, kun se on alkanut tekemään yhtäkkiä ylitöitä, parikin tuntia päivässä ja useimpina päivinä peräkkäin. Silti se kosas mua tässä ja nyt ollaan menossa juhannuksena kihloihin. Pitäisköhän alkaa epäilemään jotain?

:o :o Oikeesti!!! Mun mies ei kyllä vois tehdä noin kellekkään naiselle.

Mä uskon tuosta kaverin (ex)miehestä mitä vaan, mutta sitä en tajua, että millainen (ja millaisella itsetunnolla!) varustettu nainen suostuu menemään ravintolan roskikseen piiloon, ruoantähteiden yms sekaan :o :$ :laugh: . Ja hyppäämään liikkuvasta autosta puskaan kun poikaystävän vaimo huristeleekin omalla autollaan vastaan...jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Herranjestas, voimia sinulle! :hug:
Minun miehellä on tainnut olla pitkäaikainen suhde myös, tehnyt 12h töitä joka päivä ja tiistaina 18h! :o Oli varmaan sittenkin hotellissa toisen naisen kanssa :'(

:D

Motellissa.
Toiset naiset, ne hutsut, viedään aina halpaan ja tunkkaiseen motelliin :attn:

Miin ja jatkoa vielä edelliseen.. Nyt se on alkanut vihjailemaan, että niitä ylitöitä saattaa olla jatkossa vielä rutkasti enemmän, kun pomo vaihtui ja se otti lisää töitä. Pitäisköhän nyt oikeasti huolestua?

Eikä! :D
Siin nähtiin taas sen sutturan arvo. :)

Mun mies kans varmasti pettää sillä se tulee joka päivä 15 min myöhempään kotiin ku pitäis, eihän sen työmatkan pitäis kestää ku 25 minuuttia! prrrskule! 8o|
;)

Yhteistyössä