Mun miehellä taitaa olla toinen nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tumpula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ei voi olla totta:
Miin ja jatkoa vielä edelliseen.. Nyt se on alkanut vihjailemaan, että niitä ylitöitä saattaa olla jatkossa vielä rutkasti enemmän, kun pomo vaihtui ja se otti lisää töitä. Pitäisköhän nyt oikeasti huolestua?

Ehdottomasti. Pahimman luokan tapaushan tuo on kun noin etukäteen oikein suunnittelee pettämisiään. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
HYVÄt naiset teijän pitäisi tietää että nyt on matala suhdanne, eli ei kukaan tee ylitöitä kun niitä ei oo

No höh, miksi mä sitten olen töissä yli 9 h vaikka oikeasti pitäis olla alle 8 h

:/

No ethän sä sitä voi jättää vain tommosen perusteella. Suosittelisin ihan kysymään mieheltä itseltään. Ette te kovin vakavissanne voi toistenne kanssa olla jos ihan ilman mitään konkreettista todistetta jätät ekasta epäilystä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jättäjä:
Se on paree heittää jätkä pihalle heti. Jos ei nyt petä niin jossain vaiheessa kuitenkin käy panemassa vieraita ämmiä:(

Niinpä.
Kyllä ne kaikki joskus pettää, parempi siis hankkiutua ajoissa eroon. :D

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:
No jo teillä on vitsin aiheet vähissä kun pitää tuollaisella vitsailla :/

mä mietin ihan samaa.. en ymmärrä mikä tällaisissa nauratta.

Pahoitteluni kokemuksistanne... Mutta jos tällä palstalla ei saisi vääntää huumoria aiheista jotka saattaa jotakuta loukata, ei täällä saisi vääntää huumoria yhtään mistään. Kaikesta löytyy joku joka saattaa ottaa itseensä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja Jättäjä:
Se on paree heittää jätkä pihalle heti. Jos ei nyt petä niin jossain vaiheessa kuitenkin käy panemassa vieraita ämmiä:(
Niinpä.
Kyllä ne kaikki joskus pettää, parempi siis hankkiutua ajoissa eroon. :D
Tai ainaski pettää ekana:p

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
No jo teillä on vitsin aiheet vähissä kun pitää tuollaisella vitsailla :/

mä mietin ihan samaa.. en ymmärrä mikä tällaisissa nauratta.

Pahoitteluni kokemuksistanne... Mutta jos tällä palstalla ei saisi vääntää huumoria aiheista jotka saattaa jotakuta loukata, ei täällä saisi vääntää huumoria yhtään mistään. Kaikesta löytyy joku joka saattaa ottaa itseensä.

No mut missä se huumori tossa asiassa on, ihan yleisestikin?
Joo, joidenkin mielestä on ehkä naurettava ajatus että mies pettää työaikana/ylitöissä ollessaan, mutta ikävä tosiasia on se, että hyvin usein niin käy.
Ja mun mielestä siinä ei ole minkäänlaista aihetta naureskeluun tai vitsailuun.

Joo, joidenkin mielestä on ehkä naurettava ajatus että mies pettää työaikana/ylitöissä ollessaan, mutta ikävä tosiasia on se, että hyvin usein niin käy.

Tarkoitus oli vähän irvailla tälle palstalle. Jos olisin tehnyt vain aloituksen "mieheni on yhtäkkiä alkanut jäädä useammin ylitöihin", siihen vastanneista ainakin puolet olisi ollut sitä mieltä että vieraissahan se käy. Nyt tein itse sen johtopäätöksen jo aloitukseen. Ajattelin katsoa miten porukka reagoi.

Voihan se pettääkin, mistä mä sen tiedän. En jaksa sillä kuitenkaan päätäni oikeasti vaivata.

Tarkoitus oli vähän irvailla tälle palstalle. Jos olisin tehnyt vain aloituksen "mieheni on yhtäkkiä alkanut jäädä useammin ylitöihin", siihen vastanneista ainakin puolet olisi ollut sitä mieltä että vieraissahan se käy. Nyt tein itse sen johtopäätöksen jo aloitukseen. Ajattelin katsoa miten porukka reagoi.

Voihan se pettääkin, mistä mä sen tiedän. En jaksa sillä kuitenkaan päätäni oikeasti vaivata.

No et sä mikään ruudinkeksijä ole.

Luulenpa että vois olla toinen ääni kellossa jos paljastuis että se miehes tosiaan pettää.
Ja sehän ei varmaankaan ole 100% varmaa etteikö niin olisi/voisi olla.

Voi jestas, ihan oikeasti.. Löysätkää immeiset pipoa ja menkää sinne EMME-OLE-HUUMORINTAJUISIA-palstalle... Sielä ei vitsailla mistään eikä sielä ole nauruhymiöitä...

:laugh: :laugh:
Anteeksi jos loukkasin jotain, tämä oli vitsi, mutta joku saattaa ottaa tästä itseensä... TIRSK ;)

Luulenpa että vois olla toinen ääni kellossa jos paljastuis että se miehes tosiaan pettää.

Ei olekaan, tietenkään. Mutta kuten sanoin, en mä jaksa sillä päätäni vaivata. Mä en omista miestäni ja jos se on aikeissa pettää niin mun murehtiminen ei sitä asiaa estä. Murehdin sitten jos asia tulee oikeasti ajankohtaiseksi.

Ei olekaan, tietenkään. Mutta kuten sanoin, en mä jaksa sillä päätäni vaivata. Mä en omista miestäni ja jos se on aikeissa pettää niin mun murehtiminen ei sitä asiaa estä. Murehdin sitten jos asia tulee oikeasti ajankohtaiseksi.

Toi oli fiksu kommentti! Mä ole ihan samaa mieltä!!

Yhteistyössä