Mun miehen elämä on NIIN PALJON HELPOMPAA!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hopsula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hopsula

Vieras
Se käy töissä, kantaa leivän opiskelija-äitiyslomalaiselle vaimolleen ja kolmelle lapselleen. Se myös remontoi taloa edellä mainitulle joukolle ihmisiä. Mä olen kotona ja hoidan lapset. Ja kodin. Not so bad.

MUTTA SITÄ EI VOIS VÄHEMPÄÄ HAITATA KOTONA VALLITSEVA REMONTISTA/ELÄMISESTÄ/LAPSISTA JOHTUVA KAAOS JA LIKAISUUS!!

Mulla kuulkaa hajoo ihan kohta pää jos ei kohta ala sahanpurut ja laastipölyt ja maalirievut häipymään. Mä en jaksa kattella noita kamakasoja ja pyykkivuorIa joten siivoan ja touhuan kuin kaista ja olen sitten ihan puhkipoikki ja marttyyrina marisen. Mut mies. Se vaan remppaa ja on ihan tyytyväinen.

Epistä.

ei se remppa valmistu ilman pakollista sotkua, jos mies remppaa työnsä lisäksi niin eikö se ole ihan jees et sinä sit siivoilet, vai pitäiskö miehen tehdä sekin!!

Pointti oli, että sitä tuo sotku ei häiritse. Itseäni häiritsee liikaa. Kun vois olla välittämättä sotkusta kun sitä kuitenkin tulee. Remontin keskellä asuessa on ihan typerää edes koittaa, että olis koko ajan siistiä, ei vaan onnistu.

Ei stressiä=helpompi elämä.

ps. mun mies on sankari. Oikeesti :D

Ei munkaan miestä häiritse kodin siivottomuus. Oon josku kokeillut, että kauanko kestää että se alkaa omatoimisesti kerätä esimerkiksi likaisia astioita olohuoneesta. Noh, niissä astioissa kasvais vielä tänäkin päivänä home, ellen minä olisi tehnyt asialle jotain. Ja sanottakoon nyt vielä, että minäkään en todella ole mikään siivousintoilija ja paljon kestän kaaosta ympärilläni.

Ei pidä valittaa vaikka ei ole helppoa tämä miehenkään elo, aina ei ole elämä ruusuilla tanssimista. Kaikkea paskaa se elämä miestenkin eteen välillä heittää. Mutta vastapainona on sitten ne elämän hyvät asiat:)

Yhteistyössä