mun miehestä on tullu aivan järkyttävä JUNTTI.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tympii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tympii

Vieras
kun alettiin vuosia sitten seurustella se oli tosi huomaavainen, hellä ja aivan ihana. kysyi aina et voiko tehdä mullekin voileivän jos teki itselleen, kysyi mitä haluaisin syödä ja teki ruokaa, pesi pyykkiä, siivoilikin toisinaan. soitteli mulle jos tiesi myöhästyvänsä jne. me juteltiin tosi paljon, saatettiin puhua pitkälle yöhön ja huomata, et voi ei, kello on jo kolme, pakko alkaa nukkua!! :D

mutta.. nyt se sama mies vaan makaa ja kaivaa napaansa. käy töissä ja kiukuttelee. tekee itselleen voileivät ja käy muualla syömässä, ei siivoa eikä pyykkää, niistä onkin nyt tullu "akkojen hommia". saattaa luuhata tuntitolkulla ties missä ilmottamatta mulle mitään. mä oon monesti alkanu sille puhuun kaikkee illalla, mut se vaan tiuskasee et puhutaan myöhemmin, pakko nukkua.
jnejnejne.
ei se ennen ole ollut tällainen, muuttunut pikkuhiljaa. mä en ole muuttanut käytöstäni, mutta mies on selvästi muuttunut jostain syystä. ja tää uus mies ei yhtään miellytä mua, mä haluan sen vanhan takasin tai tää juttu on ohi.
surettaa oikeasti et mahtava mies menee ihan PILALLE??!! :(

Alkuperäinen kirjoittaja tympii:
kun alettiin vuosia sitten seurustella se oli tosi huomaavainen, hellä ja aivan ihana. kysyi aina et voiko tehdä mullekin voileivän jos teki itselleen, kysyi mitä haluaisin syödä ja teki ruokaa, pesi pyykkiä, siivoilikin toisinaan. soitteli mulle jos tiesi myöhästyvänsä jne. me juteltiin tosi paljon, saatettiin puhua pitkälle yöhön ja huomata, et voi ei, kello on jo kolme, pakko alkaa nukkua!! :D

mutta.. nyt se sama mies vaan makaa ja kaivaa napaansa. käy töissä ja kiukuttelee. tekee itselleen voileivät ja käy muualla syömässä, ei siivoa eikä pyykkää, niistä onkin nyt tullu "akkojen hommia". saattaa luuhata tuntitolkulla ties missä ilmottamatta mulle mitään. mä oon monesti alkanu sille puhuun kaikkee illalla, mut se vaan tiuskasee et puhutaan myöhemmin, pakko nukkua.
jnejnejne.
ei se ennen ole ollut tällainen, muuttunut pikkuhiljaa. mä en ole muuttanut käytöstäni, mutta mies on selvästi muuttunut jostain syystä. ja tää uus mies ei yhtään miellytä mua, mä haluan sen vanhan takasin tai tää juttu on ohi.
surettaa oikeasti et mahtava mies menee ihan PILALLE??!! :(

Tyypillinen mies.

Seurusteluaikana teki kaikkensa jotta sai sinut ja sitten kun olet koukussa ja yhteinen elämä alkanut niin mitä sitä sitten enää vaivautumaan kun omana itsenäänkin saa sinut pidettyä siinä saatavilla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos sillä on joku toinen ja sun seura ei vaan enää kiinnosta sitä?

mä olen sanonut sille, et jos se ikänään löytää jonkun toisen, niin sen verran on löydyttävä miestä et tulee sen sitten sanomaan suoraan!
ollaan luvattu se toisillemme, et ensin jätetään sitten petetään.
enkä mä oikeesti kyllä usko et tähän liittyy mitään toista naista.

voi ei.. :( munki mies on muuttunu.. oli kans ennen huomaavainen.. hiero mua ja helli ja muutenki huomioi.. ammulla ku lähti töihin saatto jättää mulle lapun et huomenta kulta ja hyvää koulupäivää jne.... kehu mua yms.. mut nyt... paskan marjat... ei meinaakkaan hieroo mun selkää vaikka pyydän ,varsinki nyt ky oon viimesilläni paksuna tarvisin sitä.. ei mitään hellyyden osotuksia ei mitään.. välillä saattaa halin antaa mut muuten ku on kotona pelaa tietokoneella tai kattoo tv:tä ja ku puhun sille nii sit se joskus 10 minutin päästä siitä ku oon lopettanu sanoo että mitä!!! mulla on ikävä mun miestä!!! minneköhän se on kadonnu?? ovatkohan menneet samaan paikkaan :/

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
homma on muuttunu pakkopullaksi.
jokaiselle tulee joskus mitta täyteen sitä samaa pullaa joka päivä...

Suomennettuna(ko): joillekin ei parisuhde sovi lainkaan. ???
Kyllähän nyt ketä tahansa välillä v-tuttaa tai tylsistyttää pitkässä suhteessa, mutta ei sen vuoksi aleta kärttyillä ja muututa täysin toiseksi ihmiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja huooh:
Täällä jöröttää samanlainen juntti, samat kujeet ku sun juntillas! Enkä aio sietää enää tätä.

no miksi olet juntti??? mitä on tapahtunut?? onko nainen tehnyt jotain väärää?? kerropa meille niin jos se vaikka auttais meitä ymmärtämään teitä juntteja paremmin ;)

Ei se VOI olla sitä alun huumaa ja hekumaa hamaan loppuun saakka. Arki tulee väkiselläkin vastaan ja siitä toisesta löytyy niitä vähemmän viehättäviä puolia joiden kans joko oppii elämään tai sitten ei..

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
homma on muuttunu pakkopullaksi.
jokaiselle tulee joskus mitta täyteen sitä samaa pullaa joka päivä...

Suomennettuna(ko): joillekin ei parisuhde sovi lainkaan. ???
Kyllähän nyt ketä tahansa välillä v-tuttaa tai tylsistyttää pitkässä suhteessa, mutta ei sen vuoksi aleta kärttyillä ja muututa täysin toiseksi ihmiseksi.

mä mistään parisuhteesta kirjottanu.
miehes on vaan kyllästyny sinuun...

Alkuperäinen kirjoittaja äitykkä:
Ei se VOI olla sitä alun huumaa ja hekumaa hamaan loppuun saakka. Arki tulee väkiselläkin vastaan ja siitä toisesta löytyy niitä vähemmän viehättäviä puolia joiden kans joko oppii elämään tai sitten ei..

Näinpä. Jotkut sitten eroaa ja vaihtaa väkivaltaiseen tms, kun ei jaksa sitä junttiaan katsella.

meillä ainakin monta vuotta suhdetta takana ja pikkuhiljaa mies muuttunut tollaiseksi, on musta ihan eri asia muuttua juntiks kun et alkuhuuma hiipuu.....!!
mä olen ihan realisti enkä kuvittele et parisuhteet on ruusuilla tanssimista aina, mutta voin käsi sydämellä sanoa, et itse olen se ihan sama ihminen kun silloin 6vuotta sittenkin ja kyllä, voisin vaikka joka päivä harrastaa seksiä!!

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
JA ite ootte JUST YHTÄ ILOISIA ja KYLTYMÄTTÖMIÄ kuin alussakin. Normi suhde.

Peesaan täysillä.

Jaa että kotityötkin saa jättää tekemättä tolla verukkeella?

Enhän mä niin sanonut. Mutta että ei sitä nainenkaan yleensä samanlaisena pysy kuin suhteen alkuhuumassa.
Ei aina saa miestä vaan syyttää.....

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Enhän mä niin sanonut. Mutta että ei sitä nainenkaan yleensä samanlaisena pysy kuin suhteen alkuhuumassa.
Ei aina saa miestä vaan syyttää.....

Eli nainenkin sais kaivaa vaan napaa, jos pitäs hoitaa joku kotityö. Koska suhde ei voi samana pysyä kuin alkuhuumassa.. Kunpa vaan moni nainen tekiskin sen.

Tuttua. Eihän tässä muusta ole kyse kuin siitä, että mies alkaa pitää naista itsestäänselvänä. Mietinkin juuri, miksi miesystäväni alkoivat kohdella juuri noin, jotenkin töykeästi. Onko vika minussa vai niissä? Olenko liian kiltti, aina kotona? Minussa ei ole jännitystä joka pitäisi mielenkiinnon vireillä. Sitäkö se on sunkin kohdalla, ap?

Yhteistyössä