Mun mielestä esim. toi aloitus 17 lapsisesta perheestä pitäs poistaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jaaha, pitäskö kaikkien suitsuttaa miten ihanaa on jos joku pöljä tekee 17 lasta.
Jokanen sanokoon vaan omat mielipiteensä. MINUN mielestä se on tyhmyyttä, joku toinen on sitten taas eri mieltä.

no mutta ei tuo kenenkään mielestä voi olla normaaliakaan tuollainen lapsitehtailu.. järkyttävää lähinnä. eikä se ole aloituksen vika jos kommentit eivät ole tarpeeksi hillittyjä.

Alkuperäinen kirjoittaja mr:
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Mutta kun Lunatic, sun mielipide tuli kyllä varmasti jo selville, nii miks pitää toistaa ja toistaa..??

Kyllä minä ihan varma olen mielipiteistäni.
Toisto johtuu siitä että jotkut pässit inttävät vastaan, vaikka tietävät minun olevan oikeassa. B)

Alkuperäinen kirjoittaja tiktak:
Alkuperäinen kirjoittaja toktok:
no mutta ei tuo kenenkään mielestä voi olla normaaliakaan tuollainen lapsitehtailu.. järkyttävää lähinnä. eikä se ole aloituksen vika jos kommentit eivät ole tarpeeksi hillittyjä.

mielestäni hyvä "normaali" on keskiarvo :) eli lasten tapauksessa 1-3 lasta (Suomessa) on "normaalia", neljä alkaa olla jo paljon ja lapsettomuus muuten vaan poikkeuksellista.

Alkuperäinen kirjoittaja dingdong:

mielestäni hyvä "normaali" on keskiarvo :) eli lasten tapauksessa 1-3 lasta (Suomessa) on "normaalia", neljä alkaa olla jo paljon ja lapsettomuus muuten vaan poikkeuksellista.

Alkuperäinen kirjoittaja kyy:
Alkuperäinen kirjoittaja dingdong:

:laugh: no ei tämä nyt oikeasti mielipidekysymys ole, tietty poikkeama keskiarvosta määritellään "normaaliksi" ja sen ulkopuolella olevat ovat "poikkeamia".

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja mr:
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Mutta kun Lunatic, sun mielipide tuli kyllä varmasti jo selville, nii miks pitää toistaa ja toistaa..??

Kyllä minä ihan varma olen mielipiteistäni.
Toisto johtuu siitä että jotkut pässit inttävät vastaan, vaikka tietävät minun olevan oikeassa. B)

niin siis sinä olet varma OMISTA mielipiteistäsi?
Eikö se inttäminen ole jo toisten mielipiteiden alentamista,herjaamista ym..mitä et tohdi taas kenekään tekevän SINUN mielipteidesi kohdalla?
Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan!

Yhteistyössä