Mun mies ei anna mulle seksiä! @%€#&#@!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "epätoivoinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"epätoivoinen"

Vieras
Mä en tajua mikä ton miehen päässä viiraa, sitä ei vaan kiinnosta seksi. Mussa ei pitäis olla mitään vikaa, päin vastoin. Oon nuori (28v), hoikka (167/54), nätti kasvoiltani, ja laittaudun useimmiten vaikka olenkin taaperoikäisen lapsemme kanssa päivät kotona. Innokkaita ihailijoita kyllä riittäisi, mutta olen miehelleni ehdottoman uskollinen. Muuten meillä menee parisuhde loistavasti, on hellyyttä, jaamme kotitöitä ja lapsenhoitovastuuta tasapuolisesti (tietysti mä teen pakostakin enemmän koska olen kotona), ja kommunikoimme ja juttelemme ihan normaalisti, toki meilläkin on joskus riitoja jne. Olemme paljon kotona, miehellä on aika pitkä työpäivä kun pelkkiin matkoihin menee 2h, joten emme oikein jaksa harrastaa mitään perheenä. Toki meillä kummallakin on myös omia menoja, ehkä kerran viikossa jompi kumpi käy jossain yksin, esim. kavereilla, viihteellä, shoppailemassa tms.

Mun mies on melkein aina ollut tuollainen. Alussa toki meilläkin oli villi seksielämä, mutta jo vuoden seurustelun jälkeen huomasin tulevani torjutuksi aika usein. En mäkään paljoa vaatis, pari kertaa viikossa, mutta miestä kiinnostaa korkeintaan kerran viikossa, yleensä kerran kaksi kuukaudessa. Toisinaan hän saattaa olla pari viikkoa hyvinkin aktiivinen, ja meillä on seksiä lähes joka toinen päivä, mutta sitten palataan taas entiseen tahtiin. Kun seksiä on, se on ihanaa, intohimoista, vaihtelevaa ja joskus kokeilevaakin. Kun lapsemme syntyi, olimme molrmmat ekan vuoden tosi väsyneitä. Silloin muakaan ei yhtään haitannut että seksikerat oli aika harvassa, mutta nyt kun lapsi on jo yli 2v, elämä on helpottunut huomattavasti.

Lapsemme menee joka ilta nukkumaan klo. 8. Me vanhemmat menemme sänkyyn yleensä 22.30-00 aikaan. Joka ilta on siis muutama tunti kahdenkeskeistä aikaa. Viikonloppuisin on lisäksi päiväuniaika, pari tuntia. Mieheni tekee toimistotyötä, eli ei juuri fyysisesti väsy töissään. Hän lähtee kotoa kahdeksan bussilla, joten ei myöskään joudu heräämään tavattoman aikaisin. Ainoa stressinaihe minkä keksin, on se että hän on vastikään vaihtanut työpaikkaa, ja on vielä koeajalla uudessa työssään. Mutta sekään ei selitä mitään, sillä ongelma on ollut jo pitkään olemassa.

Mä olen mielestäni tehnyt kaikkeni. Pyytänyt, tyrkyttänyt, vihjaillut, sanonut suoraan, pukeutunut hepeneisiin, stripannut, käynyt suoraan asiaan, antanut aikaa, koittanut jutella, koittanut kysellä miehen fantasioista ja toteuttanutkin niitä. Mikään ei auta. Tällä hetkellä olen kolmatta viikkoa ilman, ja sain juuri äsken pakit. Mies nukkuu nyt sohvalla pää mun sylissä, ja ennen nukahtamista oli kuin ei mitään. Ei se edes tajua kuinka paljon mua loukkaa se etten mä kelpaa.

meillä vastaava tilanne: Mä 23v, mies 28v ja lapsi 1v 8kk. seksiä keskimäärin kahdesti kuussa, mies ei kaipaa enempää. meillä minä olen kotona, mies tekee reissu painotteista työtä. hieman syö luottamusta miehen uskollisuutta kohtaan kun jatkuvasti torjuu minut...ja nyt hän on ehkä lähdössä useammaksi kuukaudeksi ulkomaille töhin. taisi meidän suhde kariutua siihen :/

[QUOTE="cranberry";26080181]meillä vastaava tilanne: Mä 23v, mies 28v ja lapsi 1v 8kk. seksiä keskimäärin kahdesti kuussa, mies ei kaipaa enempää. meillä minä olen kotona, mies tekee reissu painotteista työtä. hieman syö luottamusta miehen uskollisuutta kohtaan kun jatkuvasti torjuu minut...ja nyt hän on ehkä lähdössä useammaksi kuukaudeksi ulkomaille töhin. taisi meidän suhde kariutua siihen :/[/QUOTE]

Meillä ollaan myös aika ajoin keskusteltu tuosta pettämisasiasta. Mä uskon mun miestäni kun hän sanoo ettei ole ketään muuta, eikä hänellä oikein olisi aikaa missään välissä. Tosin sitähän minä en tiedä meneekö ns. omalla ajallaan juuri sinne mihin sanoo menevänsä, mutta minä olen päättänyt luottaa. Tosin mieheni tavat on mulle niin tutut tämän asian suhteen, että laitan vaikka pääni pantiksi ettei hän pettäisi mua vaikka tilaisuus tarjoutuisikin.

Tyhmää tästä mun luottamuksesta tekee se, että mä en niinkään luota että mies mun takia ei lähtis syrjähyppyyn, vaan siksi että hän jänistäisi moisessa tilanteessa. Mä tiedän että jos joku vieras nainen ehdottaisi hänelle seksiä, hän menisi lukkoon ja pakenisi paikalta. Ja mistäkö tiedän? Koska olen nähnyt sen tapahtuvan meidän suhteessakin! Esim. Kerran mies oli itse järjestänyt mulle yllätyksen. Sillä aikaa kun olin kylvyssä, hän oli sytyttänyt makuuhuoneemme täyteen kynttilöitä ja täyttänyt vuoteen ruusunlehdillä. Kun tulin kylvystä ja löysin mieheni keskeltä romanttista makuuhuonetta, hän friikkasi. Seksistä ei tullut mitään, ja lopulta mies puhkesi kyyneliin. Toinen jäätyminen tapahtui kun hän oli ollut 2kk työmatkalla euroopassa, ja hänen palatessaan olin siivonnut kotimme ja laittanut hänen lempiruokaansa ja odotin häntä innoissani kotonani. Mies halusikin mennä kaverinsa kanssa iltaa istumaan paluunsa kunniaksi, ja lopulta illalla kun saimme humalassa riidan aikaiseksi, hän paljasti ettei uskaltanut tulla mun luo kun pelkäsi mun haluavan seksiä. Siis mitä hittoa, terve nuori mies ei halua vaimoltaan seksiä oltuaan tästä 2kk erossa?!

Lisäksi miehelläni tuntuu olevan aika iso kompleksi peniksensä koosta. Hän on sitä mieltä että se on kamalan pieni, ja laskee sen pienuudesta koko ajan leikkiä. Itse en oikein tiedä miten tuohon vitsailuun öitäisi vastata, sanoa että eihän ole, vai olla hiljaa. Sitä nyt ei ainakaan voi sanoa että niin onkin, varsinkin kun se ei pidä paikkaansa. Mieheni penis on 18cm pitkä, pakotin hänet kerran mittäämään. En tiedä kuka älykääpiö hänelle on joskus sanonut että hänellä olisi pieni, mutta kiitti vaan v•••sti hänelle.

Mulla tuli avioero kun kaks kertaa kuussa seksiä ei mulle riittänyt. Ei muutenkaan kyllä ollut paljon kahdenkeskistä aikaa miehen työn vuoksi.

Noh, onpahan tämä arvoitus itsellekin että milloin edes läheisyyttä sitten saa kun meni kerran joskus eroamaan. Seksinpuute on muuten ällö juttu pitemmän päälle. Ei siinä ole kyse kuitenkaan kelpaamisesta, vaan sekä naisen että miehen haluista ja muista tunteista.

AP:n miestä ei vaan ole jostain syystä viime aikoina haluttanut, thats it.